11 Ocak 2010 Pazartesi

Yilbasindan Kalanlar

 Yilbaşi geçti ama bizim evde hala etkileri sürüyor :) Bir süre daha kaldirmak istemediğim ağacimi çok sevdim.

Bir de yilbaşi zamani benim için ayri güzeldir!O kadar mutlu oluyorum ki.. Soğuk hava, her yer işil işil, hediyeler, indirimler! Kim sevmez ki :)


Yilbaşi çiçeklerinin yeri ayridir bende, o yeşil ve kirmiziyi gördüğüm an bilmiyorum neden ama neşe doluyor içim. Garip.. Gerçeğini evde tutmak istemedim ama Paşabahçe'de bu yapma çiçekleri görünce dayanamadim.

Paşabahçe keçelerine de özel bir ilgim var, her alişverişte birkaç tane koyduruyorum poşete, sonra evin bilumum yerlerine asiyorum onlari :) Mutfak dolaplarinin kulplari, pencereler, avizeler, her yerde... Bu kurdele keçeleri de çok beğendim ve kirmizi çiçeklere uyum sağlasin diye vazoya yapiştirdim. Daha cici oldu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder