24 Ocak 2010 Pazar

Kozmetik Uzerine 40 Soru-40 Cevap

CİLT BAKIMI
1. Yüzünü günde kaç kez yıkarsın?
Ozellikle aksama dogru yaglanan bir cildim var, sabah aksam yikamam sart.
2. Cilt tipin nedir?
Cildim yagliya donuk karma.. Kis aylarinda pul pul dokuluyorum saolsun..
3. Şu an kullandığın yüz yıkama ürünün nedir?
Dermalogica Special Cleansing Gel istedigim tum ozelliklere sahip.
4. Peeling yapar mısın?
Her banyoda mutlaka yaparim, peeling yapmadigimda rahat hissetmiyorum kendimi. Sanki yuzumdeki fazlaliklardan kurtulamiyorum gibi :S
5. Peeling ürünün ne marka?
Mac Volcanic Ash peeling ya da Dermalogica Daily Microfoliant kullaniyorum.
6. Nemlendiricin nedir?
Dermalogica Active Moist ve Body Shop yosunlu nemlendiriciyi donusumlu kullaniyorum.
7. Çillerin var mı?
Cil yerine bolca benim var :S
8. Göz kremi kullanıyor musun?
Clarins’in goz kremini kullaniyorum, gayet memnunum.. Zaten kirisigim yok henuz ama kuruluk icin birebir.
9. Cildin akneye meyilli midir?
Ne yazik ki evet :(
10. Güneş koruyucu kullanıyor musun?
Bioderma 50 + gunes koruyucusunu kullaniyorum. Bence yagli ciltler bile rahatlikla kullanabilir.
MAKYAJ
11. Fondötenin nedir?
Bobbi Brown Skin Foundation ve Chanel Teint Innocence.. Ama bence benim yuzume en iyi oturan fondoten turu urun, renkli nemlendiriciler! Mac ve Laura Mercier renkli nemlendiricilerini kullaniyorum.
12. Kapatıcı kullanıyor musun?
Goz altlarimda cok morluk yok ama alismisim genelde kullaniyorum.
13. Makyaj alt tonunu biliyor musun?
Sari tonluyum, bildigin beige :)
14. Takma kirpikler hakkında ne düşünüyorsun?
Sadece dugunumde tek tek olan kirpiklerden eklettirmistim. Gercekten cok guzel duruyor ama bence gereksiz.. Kendi kirpiklerinizi yoluyor ve bu sefer hep takmak zorunda kaliyorsunuz..
15. Rimelimizi üç ayda bir atıp değiştirmemiz gerekiyor, bu konuda ne düşünüyorsun?
Zaten benim de bitirme surem bu kadar sanirim.. Rimel en sevdigim makyaj urunlerinden biri!
16. Hangi mascarayı kullanıyorsun?
Clinique’in en son cikan maskarasi var elimde, gayet de guzel ama benim her zamanki favorim Loreal Voluminous Blackest Black 5x olacak!
17. Sephora mı MAC mi?
Her zaman, her yerde Mac Mac Mac!
18. Makyaj yaparken en çok hangi alet edavattan : ) faydalanırsın?
Beauty Blender pembe sungerim ve canim fircalarim!
19. Far bazı kullanıyor musun?
Mac Painterly paint pot. UD primer potion da her zaman favoridir tabii ki…
20. Ya yüz için?
Mac Prep Prime kullaniyorum ama Mufe HD primerimi acmak icin can atiyorum :)
21. En sevdiğin far marka ve numarası, ama tek bir tane?
Mac Glamour Check!
22. Kalem / likit / jel eyeliner hangisini tercih edersin?
Kalem ve jel eyeliner seviyorum. Likit suremiyorum kesinlikle.. Cok beceriksizim eyeliner surme konusunda hep berbat ediyorum :(
23. Makyaj yaparken kaç kere gözünü çıkarma tehlikesi atlattın? : )
Herkes rimel surerken boyle badireler atlatir sanirim :) Kalemi de gozume sokmuslugum cok vardir!
24. Pigment farlar hakkında ne düşünüyorsun?
Ben kullanamiyorum, bence cok zaman harcama ya da alisik olmadigim icin bana oyle geliyor.. Ha ozeniyorum o ayri :)
25. Mineral makyaj malzemeleri kullanıyor musun?
Pek kullanmiyorum.
26. Favori rujun nedir?
Mac Syrup ruj her zaman favorim olarak kalacak.. Benimle ozdeslesti artik bu ruj hehe…
27. Peki gloss?
Chanel Glossimer Wild Rose! Bayiliyorummmmm!
28. En sevdiğin allık hangisi peki?
Chanel Rose Dust su aralar…
29. eBay’den makyaj alışverişi yapıyor musun?
Pek degil.
30. Market kozmetikleri (drugstore products) hakkında ne düşünüyorsun?
Ben seviyorum, ucuz oldugu icin renk renk alinabilir :)
31. Hiç profesyonel makyaj eğitimi almayı düşündün mü?
Hic dusunmedim… Sadece Mac muasi Tahsin’den aldigim bir ozel ders vardir..
32. Makyaj yaparken sakarlık yapar mısın?
Aceleyle yaptigim olmustur..
33. En nefret ettiğin makyaj hatası nedir?
Benim eyeliner cekememe becerim :( Keske elim alisabilse ama uzerine dusmuyorum. Pratik yapsam kesin yaparim :)
34. Canlı renkli makyaj ürünlerini mi yoksa doğal tonları mı tercih edersin?
Toprak ve taupe rengi insaniyim ben.
35. Makyajını hep beğendiğin bir ünlü söyler misin?
Demet Sener hep sade ve guzel.
36. Eğer ömrünün sonuna kadar tek bir makyaj malzemesi seçmen gerekse?
Rimel!
37. Hiç makyajsız dışarı çıkar mısın?
Gundelik hayatimda yapmaya cok useniyorum, aslinda ruh halime bagli…
38. Makyajsız nasıl gözüktüğünü düşünüyorsun?
Muhtemelen cirkin gozukuyorumdur :)
39. Sence EN İYİ makyaj koleksiyonuna sahip marka?
Mac Mac Mac!
40. Makyaj hakkında genel olarak ne düşünüyorsun?
Abartilmadigi surece muhtesem bir nimet! Dogalliktan sasmayin yeter…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder