9 Ocak 2010 Cumartesi

Starbucks Aşkı Adina


Bu yil kendi kendime bir karar verdim ve yeni bir gelenek başlattim bizim evde. Artik her yilbaşi Starbucks özel muglarindan alip koleksiyon yapacağim.

Starbucks sevdasina ne zaman kapildim bilmiyorum ama Türkiye'de açildiğindan beri en sevdiğim yerlerden beri. Kahve keyfini çok sevdiğim için özellikle üniversite zamani Nişantaşi Starbuckstan hiç çikmazdim.

Hele Aralik ayi geldi mi, kirmizi bardaklardan kahve içmeye doyamiyorum!Varsa yoksa Toffee Nut Latte! Bu yilbaşi zamani da gayet stok yaptim ve içebildiğim kadar içtim, sanirim tüm yila yeter :)

Sevgili koca çok beğendiği için soldaki beyaz mugdan 2 tane aldik, karşilikli keyif yapiyoruz evde. Sağdaki ise bu yilki kirmizi bardaklar olduğu için hatira kalsin istedim :) Arkadaki kardeşi ise şu aralar suluk görevini görüyor ve su içmeyi hep unuttuğum için benimle her yere geliyor.

Benim kadar Starbucks manyaği olup da evde bu keyfi sürdürmek isteyenlere ise önerim özel şuruplar. 25 TL'ye 1 ltlik aliyorsunuz ve zaten az kullanildiği için uzun süre sizi götürür. Pompasi bildiğim kadariyla yaninda hediye veriliyordu ama ben almayi unuttum sanirim. Her çeşidi mevcut, her şubesinde bulabilirsiniz. Ben tabii ki karamellisini tercih ettim :) Ama aklimda vanilyalisi ve findiklisi da var. Üstelik yanlişim olmasin ama vanilyali ve bir tane daha çeşidin şekersiz yani sugar free seçenekleri de var.

Unutmadan söyleyeyim, kapakli kullanacaksaniz lütfen kapağini çok sikmadan kapatin, ben bir hata yaptim, sonra kocadan baya bir laf işittim açsin diye eline verdiğimde :D

Kahve severlere şiddetle öneriyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder