31 Ocak 2010 Pazar

Yeni Bir Caramel !


Hani karamel saçli o kiz vardi ya? Hani kahve saçlariyla hayatini geçirmişti? Hani hayatinda yeni birşeylerin olmasini istiyordu? İşte o kiz bir çilginlik yapti ve O artik bakir saçlara sahip :))

Herşey Twitter'da başladi. Sevgili Mughetto ve Nura günlerce bakir saçlar hakkinda konuşurlar da Caramel dayanabilir mi :)) Ben de aldim annemi, sevgili kuaförümün yanina gittim.. İphone'da bir Lindsay Lohan resmi! Olur mu dedim, olmaa mii dedi kuaförüm :)) Şansima ten rengim bakir rengini kaldirabilirmiş, herşey bittiğinde aynada bambaşka biri vardi :/

Perşembe günü boyattim, saolsunlar Twitter arkadaşlarim yorumlariyla beni çok mutlu ettiler! Hala alişabilmiş değilim gerçi, aynanin önünden her geçişimde irkiliyorum bu kadin kim diye :) Gerçi gün işiğinda daha da açik gözüküyor, fotolarda tam rengi görülemiyor..

Bu yaptiğim değişiklik birçok düzenlemeyi de beraberinde getirdi tabii. Makyaj stilim ve gardropta oynamalar yapmak zorundayim. Mesela hayatimin ruju Mac Syrup'u sürdüğum anda iğrenç durdu :( Yepyeni pembe rujlarim boşa gitti, YSL Rouge Volupteleri çoğunluk pembe almişim! Üzgün ve süzgünüm, ben bunlari ne yapacağim ühühühühü!!!

Sevgili kizil saçlilar! Sizler makyajinizda ve giyiminizde hangi renkleri kullaniyorsunuz? Sizden tüyo alabilir miyim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder