30 Ocak 2010 Cumartesi

Chanel Glossimer


Bu glosslar benim en sevdiklerim oldu! Ben çok yapiş yapiş gloss sevmem, silindikten sonra dudakta parça parça sim kalmasini sevmem; Chanel Glossimerler tam benim ağzima layik :))

Ben uzunca bir süre Chanel gibi bir markayi denemeyi reddetmiştim, biliyorum beğeneceğimi sonra al başina belayi :) Böyle lüks markalara yavaş yavaş geçmek lazim.. Özellikle Justmakeup'in yazisini okuyunca artik tutamamiştim kendimi :) Ben bunlari Çilek'ten aldim..


Cosmos-Mirage-Galactic-Wild Rose

Bir de açiklamam gerek, ben ruj üzerine gloss sürmem. Ya ruj sürerim ya gloss.. Ne biliyim öyle alişmişim.. Ön dişlerim yapma olduğu için çok bulaşiyor, rezil oluyorum.. Dudakta ağirlik varmiş gibi hissediyorum.. Hem glosslari tek başina sürünce daha bir güzel gözüküyor gözüme, işiltilari daha çok belli oluyor...

Siz bakmayin bana, genelde benzer tonlari seviyorum :) Aralarinda en sevdiğim ise Wild Rose; günlük kullanima uygun, ben burdayim diye bağirmiyor ama dudaklari çok güzel gösteriyor..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder