2 Mart 2011 Çarşamba

H&M’den Bebegime Sectiklerim

Evvelsi gun ilk defa Forum Istanbul’a ayak bastik annecigimle. Bize cok uzak oldugundan daha once niyet etsek de gerceklestirememistik. Bu sefer kararli davrandik ve arabamiza atladik. Aman Tanrim ne kadar buyuk bir alisveris merkeziydi. Zevkten ihya oldugumu saklayamayacagim :D Gerci 5 saat sonunda ayaklarim sizlar, bedenim feci haldeyken kufur ediyordum icimden, o ayri :)
Bizim ozellikle gitme sebebimiz H&M Buyuk Beden ve Hamile Koleksiyonlarinin o gun reyonda olmasiydi. Malum 24. haftadayim hamilelikte ve gercekten cok buyuk beden bir insanim :D Bir de yaninda bebek koleksiyonuna bakma arzusu eklenince!
Yukarida kizimiz icin sectigimiz renkli musamba onlukler! Cok sekerler…

Biliyorum bu papileri giyemiyecek dolu dolu ama insan ozeniyor :) Nasil da guzeller degil mi!

Mesajli giysileri cok seviyorum! Hele annemi, babami seviyorum gibi mesajlara bayiliyorum :D Nerede gorursem dayanamayip aliyorum! Bunlarin bizim evde dedemi ve anneannemi seviyorum versiyonlari da var :DIleride onlari giydirip harclik almaya gidecegiz dede evine :D Cok zekiyiz haha..

Kizimin Hello Kitty montu!

Bol bol body ve pijamamsi giysiler…

Yukaridaki minicik sapkalara bittim ben! Kizimin kac tane sapkasi var ben bile bilmiyorum… Azcik kokos olacak kendileri soylemesi ayip :) Benden baska birseyin cikmasini beklemiyordunuz degil mi? Annem bile sasiriyor halime, engel olmaya calisiyor ama benim cevabim: ” Anne ben bu cocugu suslemek icin yapiyorum herhalde! Tabi ki alicam cici bici kiyafetler!” Ama piyasada bu kadar guzel kiyafetler varken insan kendini tutamiyor gercekten…

Pembis yagmurlugumuz…

Bu da panda penye battaniyemiz. Penye battaniyeler konusunda bir duskunlugum var, neden ben de bilemiyorum :S Nerede penye battaniye gorsem yapisiyorum :)
H&M bebek koleksiyonunu cok begendim ben, rengarenk desen desen.. Hem erkek hem de kiz bebekler icin super cesitler var… Ustelik fiyatlar da diger yerlere gore gayet uygun! Tabi o da olsun bu da olsun diye benim gibi delirmediginiz surece :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder