15 Ocak 2010 Cuma

Guerlain Bronzer


Guerlain bronzerlar zaten herkes tarafindan bilinen ve beğenilen ürünler. Ben geçen seneye kadar bronzer dünyasina hiç adim atmadiğim için rezil olmamak adina yanaşmiyordum bu güzelliklere.. Ama korku da bir yere kadar değil mi :) Kim karşi koyabilir ki bu cicilere?

Hem ambalaj hem kalite açisindan zaten birşey dememe bile gerek yok... O kadar güzeller ki.. Blush&sun serisi firçayla geliyor ama ben firmalarin koyduğu hiçbir firçayi kaale almiyorum şahsen :) Blush&sun bronzerdan korkan ama denemek isteyenler için yaratilmiş, zaten daha ziyade allik niyetine kullaniliyor... Ben de gidip 1 numarasini seçmişim tam olmuş! İnternetten alişveriş zor :)


Terracottayi da 1 numara seçmiştim, bana gayet normal geldi... Ama annem ve kuzenim bembeyaz olmalarina rağmen 3 numara kullaniyormuş, ne yalan söyliyeyim kafama kurt soktular :) Artik kaç yil geçer biter, o zaman deneriz 2 veya 3 numarayi :D

Ama benim en sevdiğim Brunettes olan mozaik terracotta.. Bana çok tatli bir renk veriyor, bayiliyorum kendisine!

Sanirim bu Guerlain terracottalarin tek kötü özelliği biraz taşlaşmasi... Ee her güzelin bir kusuru var :D Peki siz bu sorunla karşilaştiniz mi, nasil üstesinden geldiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder