25 Nisan 2013 Perşembe

Mac Online Satis Hakkinda Bilgiler









Mac Online yarin saat 12:00'de aciliyor! Fondoten arama, firca arama ve maskara arama ozellikleri sizce de muhtesem degil mi? Colour Play sayesinde renkleri de kesfetmek cabasi... Ben bayildim bu ise!

Hem de 2 hafta kargo ucretsiz! Daha ne istiyorsunuz sevgili Macseverler :)

Aaa ben ne istedigimi biliyorum aslinda! Eger Mac Online bile ulkemize geldiyse, Back2Mac programinin gelmemesi icin bir sebep goremiyorum... Bilmeyenler icin Back2Mac nedir? 6 tane urun bos kabini magazaya goturuyorsunuz ve 1 adet lipstick bedava veriliyor... Yurtdisinda insanlarin surekli kullandigi bu program sayesinde hem geri donusum saglaniyor hem de verdiginiz paranin en azindan karsiligini aliyorsunuz 1 adet bedava ruj ile.. Bence mukemmel bir uygulama.

Lutfen Mac yetkilileri duyun sesimi! Kac senedir evde kocaman bir torba birikti, birgun Back2Mac gelir diye bitirdigim hicbir urunu atamiyorum, cop ev haline gelmeme az kaldi :)

2 yorum:

  1. guzel bir yazi olmus:)
    back 2 mack icin urunun bosalan kabini goturmek gerekiyor degil mi?
    yani urun satilirken disinda olan siyah karton kutulardan bahsedilmiyor. bir ara oyle saniyordum.
    mesela ruj goturecegiz. bitmis rujun kabi. dogru mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen oyle canim :) keske bizim ulkemizde de olsa, ev doldu benim. Belki burada da birgun baslar diye atamiyorum da 6 senedir hahah cok fena

      Sil