23 Ocak 2010 Cumartesi

Haftanin Hosluklari

* Annecimle kendimize yüzük hediye ettik :) Uzun zamandir böyle otantik bir yüzük ariyordum. Daha da güzelleri için Paladium Mer's Silver'a bakabilirsiniz. Cafe Crown'un orada, standtalar..


*Yilbaşi zamani peşinden koştuğum ve 1 sene boyunca beklediğim Starbucks Toffee Nut şurubundan buldum ben :) Çok uzun hikaye,keyifle içeceğim inşallah :)

* İphone'uma aşik oldum ben! Öyle böyle değil, herkesin dediği kadar varmiş. Sürekli bişiler yükleyip oynuyorum. Hatta bloğu bile boşladim farkindasiniz :)

*İphone demişken, kendisi kadar aksesuarlari da beni benden aldi. Kendimi barbie bebek oynuyormuş gibi hissediyorum :) Bebeğimizi rengarenk çeşit çeşit giydirelim, saçlarini tariyalim vs vs :)

*İphone araç şarjim hazir :) Gelaskins markasinin ürünlerine de bayildim bayildim.. Süsleyip duruyorum işte bebeğimi :)

*Kozmetik diyetim devam ediyor! Çok gururluyum, kararlilikla yoluma devam ediyorum. Yeni hiçbir şey almiyorum. Bu zamandan sonra da göreceğiniz herşey daha önce alinmiştir!

*Üstelik almadiğim gibi birçok ürünü de bitirdim! Bu hafta içerisinde topluca yazacağim. Elindeki ürünleri kullanip siradakileri açmak gibisi yok :) Hem böylece param boşa gitmemiş oluyor, eskiden ürünlerim bozulurdu, kullanamadan atmak zorunda kalirdim..

* Diyette ise 3. haftadayim, toplam 4.6 kilo oldu. Allah bozmasin, hedeflediğim kadar su içsem ve hareket etsem ohooo süper olur valla :) Aslinda insan isteyince veriyor ya, dikkat etmiyoruz işte hayat koşuşturmasinda..

*Yilbaşi ve evlilik yildönümü hediyesi olarak aldiğim ve çoktandir istediğim kar tanesi kolye küpe takimim.. Kocacim sen bir tanesin :)

*Body Shop çilekli vücut peelingi!Birçok peelingten çok daha fazla sevdim, üstelik gayet bereketli. Etraf yağ olup banyo kaymiyor, tanecikleri tam benim istediğim gibi büyük büyük..

*Tam tersine Lush Buffy peeling sabunu tüm banyoyu rezil ediyor! Cilk yağ, düşecem diye ödüm kopuyor...

*Ben hiç 20 tane gül almamiştim biliyor musun blog! 2. evlilik yildönümümüz tekrar kutlu olsun:)

*Şu aralar kafamda bir sürü plan var, geceleri uyuyana kadar birşeyler düşünüp duruyorum. Bakalim planlarim ne zaman gerçekleşir...

*Dan Brown Kayip Sembol bitmek üzere, sirada Ejderha Dövmeli Kiz var...

*2 aydir mum merakim başladi, evde sürekli mum yaniyor kokulu kokulu.. İkea elmali tarçinliyi çok sevdim, hem ucuzlar. Annem de koku gibi çömlekte yakilip eriyen mumlardan almiş.. Onlar da çok güzeller..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder