7 Ocak 2010 Perşembe

İyi ki Doğdun Sevgilim

Bugün kocamin 31. yaşgünü :)

Canim kocam, iyi ki doğdun ve iyi ki bana geldin. Sen olmasaydin çok sıkıcı geçerdi hayat!Bana bu kadar dayaniyorsun ya helal olsun sana :) Asabisin, deliriyorsun, naletsin, avukat olmani sağlayan pis bir çenen var :) amaa kizsan unutuyorsun, küssen barişiyorsun.. Dişaridan ne kadar sert görünsen de içini bir ben bilirim...

Tanişmamizin üstüne 3 seneyi doldurduk, 2. evlilik yildönümümüz bile geldi! Bu kadar zamandir desteğini hiç eksik etmedin, hep yanibaşimdaydin, beni hiç ortada birakmadin,hiçbir şeyimi eksik etmedin, korudun kolladin, saydin sevdin. Sen olmasan ne yapardim ben? 

Allah ikimize de beraber uzun ömürler versin, hep L koltuğun bir yakasinda sen farmville oyna ben diğer yakasinda kitap okuyayim (ya da tam tersi), dizimaximiz açik bir yandan dizi izleyip bir yandan dalga geçelim ekrandakilerle :D

Sinemaya gittiğimizde hep uyuyakal sen, ben hep mazallah horlayacaksin diye korkup dürteyim, zorla uyandirayim! Ben araba kullanirken hep kirmizi işiğa denk geleyim, sen hep şikayet et! Ben yine abartayim kredi karti harcamasini (misal yani eheeheueh yok valla yapmam söz) sen bana uzunnnnnnnn bir nutuk çek! Ben üşeneyim yine akşam yemeği yapmaya, sen yine peynirli yumurta yemekten gocunma!

Sen yeter ki benim yanimda ol, hepsine raziyim ben :)

Nice nice yaşlara birtanem!

Seni çok seven karin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder