1 Nisan 2013 Pazartesi

OnlineEczanem ve KozmetikMarkalar Alisverislerim


Muhtemelen bu alisveris sitelerini coktan biliyorsunuzdur ama eger bilmiyorsaniz size gostermekten mutluluk duyarim :)

Onlineeczanem ve Kozmetikmarkalar kardes siteler, hatta yepyeni bir kardesleri daha var: DermoStil ...



Ben 2011 yilindan beri tum dermokozmetik urunlerimi Onlineeczanem'den aliyorum, hatta Orly ojelerimi bile oradan almistim. Bir sure kullandigim Prozinc sampuanlarimi da oradan temin etmistim. Oncelikle cok memnun oldugumu soylemem gerek, musteri iliskileri cok iyi isliyor. Bugun verdigim siparis aksamustu kargoya veriliyor ve ertesi gun elimde oluyor :) Daha ne isteyeyim, beni hic uzmediler!

Ustelik gecen gun aklima takilan bir soruyu cevrimici olan musteri iliskileri temsilcisine sordum o an o dakika! Cok ilgilendi ve hemen cevap verdi bana. O kadar hosuma gitti ki...

Bu yazida 2 siparis goruyorsunuz: Yukaridaki fotodaki siparisimde cok cok sevdigim Bioderma Sensibio avantajli ikiliyi ve Avene Cleanance yikama jeli hediyeli 30 koruma gunes kremini goruyorsunuz. Yaninda da ricam uzerine gonderdikleri testerlar. Bu aralar cilt urunlerimi degistirmek istedigimi ve bunun icin surekli cesitli markalardan tester denemeye calistigimi biliyorsunuz.



Bu iki urun ise Kozmetikmarkalar sitesinden yaptigim alisverisim. Nuxe Reve de Miel dudak balmi ve Avene termal su. Gercekten cok ama cok uygun fiyata aldim ikisini!

Genelde bu kardes siteleri aciyorum ve almak istedigim urunlerin fiyat karsilastirmasini yapiyorum, hangisinde daha ucuzsa oradan aliyorum :) Gayet faydali alisverisler oluyor benim icin.


Urun yorumlari kullandikca blogda olacak, ama su ara bu kardes sitelerde oyle guzel indirimler ve avantajli setler var ki mutlaka haber vermek istedim sizlere! Mutlaka bir goz gezdirin. Hatta siz bu yaziyi okurken ben yeni bir siparis verdim bile...

Eminim bu sitelerden benim kadar memnun kalacaksiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder