16 Nisan 2013 Salı

Benefit Kas Kalemi




Benefit Instant Brow Pencil su ana kadar kullandigim en iyi kas kalemi. Genelde kas kalemleri sert olup insanin canini acitiyor. Bu yuzden nefret ediyordum kas kalemi kullanmaktan. Fakat kaslarimin baslama noktalarinda cok bosluk var ve guzel bir makyaj yaptigimda kotu duruyor. 
Bu kalem benim tum kotu fikirlerimi yok etti. Ilk olarak annemde gorup cok begendim ve hemen gidip bir tane aldim! 3 rengi mevcut: light, medium, deep. Benimki deep, gerci sacimi karamel rengine dondurdum ve gidip tekrar bir bakmak istiyorum, muhtemelen medium rengini alacagim. Belki asagidaki fotodan yumusakligi hakkinda bir fikir sahibi olursunuz.


Kalemin diger ucu firca seklinde ve cok kolaylik sagliyor. Birkac ay once 62 TL civariydi sanirim, guncel fiyat bilgim yok. Evet pahali ama miktar olarak da cok uzun bir sure gidiyor ve gercekten kaliteli bir kas kalemi.


2 yorum:

  1. Caramelcim kaş kalemi yerine kaş farı kullanmanı önerim.Yıllarca kaş kalemi kullanmış biri olarak kalem yüzünden acı tecrübelerim var.Benefit'in kaç farı çok başarılı,yves rocherda da senin saç rengine uyum sağlayacak bir far var.Denemek istersen numarasını yazarım sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir ara ben de mac ten kasima uygun bir far kullaniyordum ama bu urun cok pratik diye birakmistim :) benefit'in kas farina mutlaka bakayim canim cok saol

      Sil