3 Nisan 2013 Çarşamba

Vanilya Kutu Nisan 2013


Nisan ayinin Vanilya kutusu bugun elime gecti, normalden erken getirdiler sanirim. Bu ay yine dopdolu Vanilya Kutu...



    Kusbakisi gayet guzel gorunuyor :) Bu arada bu kutu benim degil arkadaslar, annemin :) O yuzden daha genc kutulardan ne ciktigini ben de merak ediyorum dogrusu!


Oncelikle kocaman boyuyla La Cremere Bamboo&Lotus Ozlu Peeling dikkatimi cekti. Nasil cekmesin, o kadar sirin ki :) Yaninda peelingi karistirmak icin tahta kasigi da mevcut. Peelinglere bayiliyorum!


Tabii yaz mevsimi geliyor, firmalar da bunun farkinda :) Goruyorsunuz biz kadinlara hizmet full! Nesfit ve Dogadan Beyaz Cay... Ben de tam bugun diyetisyene basladim zaten, artik basa gelen cekilir :)


Lancaster Vanilya Kutu'yu istila etmis, cok da guzel etmis... 


Kucuk kavanoz Lancaster Night Multi-Recovery Cream: 1 ay kullanim sonrasinda cilt sarkmalarini toparlama ve cildin yogunluk kazanmasini iddia eden bir gece kremi.

Pembe kutu Lancaster Eye Multi-Revitalizing Cream: Sabah aksam kullanilan goz kremi... Icerigindeki Shea yagi ile goz cevresini besliyor, Gingko Biloba ve At kestanesi ise torbalanmaya ve mor halkalanmaya karsi savasiyormus.

Lancaster Express Cleanser: Minik sisemizin icinde 3'u birarada temizleyici var. Tum cilt tipleri icin yuz ve goz temizleyicisi...

Lancaster Suractif Instant Beauty Lift: 4o yas ve uzeri tum cilt tipleri icin... Cildi toparlayan, yumusatan, genc bir gorunum saglamayi vaad eden bir serummus. Tek basina veya fondotenle karistirilarak surulebiliyor sanirim.


The Lift'ten Mask Powder. Liquid Booster ve Finishing Creme... Maske cildi geriyor ve sikilastiriyormus. Yuz hatlarindaki puruzleri duzeltiyor vr kuru ciltlerdeki olusan burusukluklari kaybediyormus. Lokal olarak kas bolgesine uygulandiginda kas kaldirma ozelligi mevcutmus!

Haftada 1 uygulanan bu maskede Mask Powder ve Liquid Booster'i karistirip yuze uyguladiktan sonra 15 dakika bekleyip ilik su ile durulaniyor. Ardindan Finishing Creme tum yuze masaj yaparak yediriliyor.

             Versace Eros erkek kokusu ve Versace Crystal Noir kadin kokusu testerlari.


En son olarak La Casa de Los Aromas askili koku... Dolaplarin yeniden duzenlendigi bahar ayinda bu askili koku dolaplardaki yerini alip hos bir hava katicak :)

Bu ay annem ve ben cok begendik Vanilya Kutu'yu. Annem zaten sadik bir musterileri olarak her ay aksatmadan sipais ediyor :) Valla ne yalan soyliyeyim simdiden peeling bana goz kirpiyor hihi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder