17 Nisan 2013 Çarşamba

Yves Rocher Hydra Vegetal Gel Cream


Su aralar Yves Rocher markasina bir sempatim oldugunu soyleyebilirim :) Bu krem Yves Rocher'nin bitki ozsulari iceren Hydra Vegetal serisine ait. Nem ihtiyaci olan ciltler icin onerilen bu seride yikama jeli, tonik, daha yogun bir krem ve serum vardi yanilmiyorsam.



Hydra Vegetal Gel Cream ise hafif yapida bir nemlendirici, adinin jel olduguna bakmayin, hicbir jelligi yok :) Gayet normal krem kivaminda. Kokusu ferah, salatalik esansli bir kokusu var, hic rahatsiz etmedi beni. Rahat emiliyor. Surdukten sonra cok cok hafif bir yapiskanlik birakiyor sanki.


Fakat ben bu kremi yanlis zamanda almis bulundum! Tum kisi hafif nemlendiriciyle gecirip (hangi akla hizmetse!) kis bitiminde indirimde bu kremi alirsan tabii ki fazla gelir cildine... Kremi cok begendim fakat nem vermedeki basarisindan oturu su an kullanamiyorum yahu :) Kuru ciltler ve nemsiz ciltlerin bu kreme bayilacagina eminim!

Son tuketim tarihi de 6 ay diye biliyorum, yani ne yapip edip bir sekilde tuketecegim ben bu urunu inat ettim :) Indirimdeyken bir de Hydra Vegetal nem serumunu almistim, Allahtan onu acmamayi akil ettim :) Kis basladiginda tekrar bu kremi almak yerine muhtemelen serumunu kullanacagim nemlendiricime ek olarak. Bakalim yetecek mi?

Yves Rocher indirimlerini takip ederseniz cok guzel bir fiyata alabilirsiniz ve eger hala yoksa mutlaka Yves Rocher kartinizi cikartin olur mu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder