24 Nisan 2013 Çarşamba

Watsons'tan Kucuk Alisveris


Gecen oylesine icim bunaldi, gidip ucuz birseyler alayim da iyi gelsin dedim :) Girdim Watsons'a, evde her zaman ihtiyacim oluyor diye bos kozmetik kaplarindan aldim. Down Under Naturals Argan Yagli Vucut sampuaninin seyahat boyunu alip deneyeyim dedim. Yazisi gelecek en kisa surede.


Ve tabii ki benim askim canim yesil cayli sivi el sabunum! Tabii siz sivi el sabunu gormuyorsunuz, kocaman dus jeli goruyorsunuz :) Ellerim dogumdan beri pimpiriklikle fazla yikanip ev kadini egzamasi oldugundan oturu denemedigim sey kalmadi benim. Her kullandigim sivi el sabunu daha beter yapti, parmak diplerim kabardi yaralar acildi yol yol, kanadi etti. Acidan agladim gecelerce. En son birgun bunu dus jeli diye almistim dolapta bekliyordu, sanirim evde el sabunu bitmisti ben de disari cikamadim bunu koydum lavabo yanina gecici olarak.

Ah Allahim, yikadikca ferahladim. Ellerime nasil iyi geldi. Tamam tedavi etmedi ama yeni yaralarin acilmasini da onledi, egzamam kayboldu. Bir daha da baska sabun kullanmadik evde, 2 sene oluyor! Dolapta 2 yedegim daima mevcut, hem banyoda hem mutfakta kocaman sivi sabunum emrime amade :)

Diger cesitlerini dus jeli olarak kullanmistik, ucuz guzel bir urun ama banyoda bitirene kadar fenalik basiyor tabi :D Bir kere bulamadim yesil cayliyi, seftalili fln aldim el sabunu niyetine, yok bastilar dayanamadim gittim birkac Watsons gezdim benimkini bulmak icin... Takinti iste ne yaparsin, rahatsizlik :) Yesil cay kokusuna bayiliyorum ben, ferah ferah icim aciliyor! Simdi her alisverisimde korkumdan 1 tane atiyorum sepete, 5.99 TL su an fiyati. Benim ellerimi kurtardi bu urun, oyle seviyorum ki onu... Birgun Watsons bu urunu kaldirirsa diye cok korkuyorum, yesil cayli dus jelini benim kadar sevenler var midir ki? Ya seriden bu urunu cikartirlarsa birgun :(


Bunlar Gratis'ten oylesine aldigim maskeler :) Deneyip yazarim.



Egos jole de kocamin, ben asla jole kullanmam, aliskanligim yok.

1 yorum:

  1. Hiç aklıma gelmezdi sanırım bu :) mutlaka denenmeli. benim de ellerim aşırı kuruyor çocuktan sonra sürekli yıkamaktan. hemen bu tavsiyeyi uygulayacağım :)

    YanıtlaSil