20 Şubat 2011 Pazar

Bebek Odamiz Hazir

Bir suredir beni ortalarda goremiyorsunuz :) Iste bunun sebebi! Birkac haftadir evde annem ve ben tarafindan hummali bir plan pragram yapiliyordu… Erkekler bu isin icinde degil tabii ki :) Onlar sadece karti verip, sonrasinda odemeyi seciyorlar bizim ailede genellikle :D Hatta babamiz 2 kadina tum yetkiyi birakarak, ailesiyle ozlem gidermeye memlekete gitti 2 gunlugune :)
Uzun uzun kafamizda olcup bictikten sonra odalari duzene koymaya karar verdik annemle cunku Zeynep hanim icin aldigimiz tum esyalar poset poset halinde kitap okuma odamiza yigilmis durumdaydi! Ne zaman ki artik isin icinden cikamaz hale geldik, her ne kadar diger insanlara gore baya once sayilmasina ragmen bebek odamizi kurmaya karar verdik.
Bebek odasi icin once Ikea’yi dusundum fakat sonrasinda anneannemiz torunu icin bu odada karar kildi saolsun :) Bebek odasini Lacheen’in tercih ettigi Modoko’daki Lego (Logo) Bebe’den aldik. Sansima begendigim modelin ellerinde hazir hali vardi da fazla beklemedik! Oda icin en sade modeli begendim, bence duvar yapistirmalari ile cok guzel olacak… Henuz o raddelere gelmedik tabii ki, bu fotolar sadece ilk yerlesmelere ait. Istedim ki bir haftadir deli gibi ugrastigim odayi sizler de hemen gorun :)
Koku simdiden ciksin diye pencere ve kapaklar her daim acik. Zaten giysiler son aya dogru tekrar elden gecip yikanacak tabii ki. Su an sadece posetlerden kurtulmakti amacimiz :) Kizimizin yatagi bu hafta icinde gelecek. Perdemiz kisa kaldi ne yazik ki :) Dusunmeden yapilmis bir alisveris diyelim, gerci kendisi carsaf olacak yakinda, bosa alinmis sayilmadi :D

Bu hafta icinde oturma odasini da sizlere gostermek istiyorum cunku ardiye odasindan nasil simdiki haline geldigine ben bile inanamiyorum :) Her iki oda da oyle icime sindi ki :) Annecigimle beraber gunlerce ugrasmamiza degdi dogrusu… Annecigim iyi ki varsin ve iyi ki yanibasimizdasin! Sen olmasan asla altindan kalkamazdim :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder