10 Aralık 2011 Cumartesi

Bath&Body Works Dus Jelleri


New York’a gittigimde beni en cok heyecanlandiran markaydi Bath&Body Works… Magazaya girdigim anki o mutlulugumu anlatamam, hic unutmayacagim :) Benim gibi bir kozmetik delisini o magazanin icinde dusunun lutfen! Hem de Turkiye’de hic bulamayacagi bir marka icin! Ama aradan 2 sene gecti ve BBW Turkiye’de iste! 



BBW’nin ulkemize gelecegini haberine sanirim benim kadar kimse sevinemezdi, nitekim sevincten aglayacaktim haha! Hatta bu haberi almadan 2 gun once Marjo’ya “Keske BBW buraya da gelse, ah ne guzel olurdu, baska birsey istemem kozmetik alaninda” gibi bir cumle kurmustum! Kalbim nasil temizse…
Kizim daha cok kucuk oldugu icin ilk acildiginda Istinye Park’a gidemedim. Ama Bagdat Caddesi acildiginda oradaydim. Kendimi yine New York’ta magazaya girmis gibi hissettim; kokular, etraftaki binbir guzel urun..


Ben cesit denemek istedigim icin 3 kucuk boy dus jelinden aldim hemen. Warm Vanilla Sugar, Paris Amour ve Secret Wonderland (Etikette yazdigi gibi Sicacik Vanilyali Seker, Paris Aski ve Gizemli Harikalar Diyari). Benim favorim Secret Wonderland, kokusuna bayiliyorum! Gordugunuz gibi bitirdim bile.


Magazadaki urun gami cok genis, buyuk-kucuk ebatli mumlardan  elektrikli oda kokularina, vucut peelinglerinden rahatlatan yastik kokularina kadar herseyi bulabilirsiniz. Rengarenk dudak koruyuculari ve parlaticilar da cabasi. Ben ozellikle peelingleri denemek istiyorum. Hatta evde bir tane olacakti NY’tan yedekte.
Benim BBW’deki en favori parcalarim mumlardi. Gecen sene en buyuk boy mumlardan 4 tanesini eve getirmis, tum kis sadece birini yakabilmistim :) 3 fitilli mumlar oyle bereketli ki! Ve evinizi buram buram kokutacagi garanti! Ben Leaves olani cok seviyorum, bir baska yazimda mumlarimi ve en cok sevdigim el kremini de yazacagim.
Asagida daha onceden bende bulunan White Citrus adli vucut losyonu var. Bunun da yumusak limonsu kokusunu cok seviyorum.
Bath&Body Works benim icin ruya bir magazadir ve yeri ayridir, sanirim bunu anlatabildim size :) Tek bir sikayetim var, 5 dolarlik urune 20 TL veriyoruz. Tamam gumruktur, yurtdisindan gelmesidir ama yine de icime dokunuyor :) Mesela New York’tayken kampanyalara denk gelmistim, 3 ode 2 tane daha bedava yani toplam 5 urun alip cikiyordunuz. Coklu satim yapiyor, sen mutlu o mutlu :) Ya da 2 tane buyuk mum 20 dolar gibi.. Burada da bu sekilde kampanyalar olsun yilbasi, sevgililer gunu gibi ozel zamanlarda.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder