14 Aralık 2011 Çarşamba

Mac Capitol Magazasi Acildi!


Geri donuyorum, donecegim derken dondum iste .. Yazmayi cok ozlemisim, ki meslegimin gazeteci oldugunu dusunursek iyi bile dayandim bu kadar zaman… 6 aylik ara artik bitti, bu arada oyle cok konu var ki yazicak. Geceleri tikir tikir yazarim artik..
Donus yazisini ozellikle sectim cunku benim mutlu oldugum bir haberdi. Mac gecen haftalarda Capitol magazasinin acilisini yapti, acilisin serefine de Avustralyali unlu makyaj sanatcisi Georgina Billington’i misafir etti. Ben de artik dayanamadim ve Mac sohbetlerimize dahil oldum.
Soylemem gerek ki Mac Capitol magazasi en guzel magazalardan biri! Oyle ferah, cok guzel bir aydinlatma, uzayan giden bir magaza, bayildim bayildim. Hazir magazaya gitmisken de herkesin coktan yazdigi Mac Glitter and Ice yilbasi koleksiyonunun fotograflarini cektim.









Magazayi bu kadar begenmekte haksiz miyim?

Simdi gelelim Georgina ve guzel emegine.. Yilbasi koleksiyonundan esinlenerek yapilan bu calisma body paint denilen bir islem. Bircogumuz biliyoruz, vucudu ozel boyalarla boyamak ozetlersek… Yurtdisinda bunun tamamen ciplak versiyonlari yapiliyor, insan hic farketmiyor bile, o kadar guzel bir emek var.


5 saat suren hummali bir calisma sonrasi da mankenimiz Karlar Kralicesi haline geliyor.. Georgina ile konusmamizda kullanilan urunlerin hicbir sekilde sagliga zararli olmadigini, tek dikkat edilmesi gereken noktanin icinde altin ve gumus renkler bulunan boyalarin 4 saatten fazla vucutta kalmamasi gerektigini ogrendik.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder