22 Aralık 2011 Perşembe

Bambi Dolgu Topuk Botlarim

Elimde bircok konu var ama botlarim geldigi an onlari koymak istedim bloga… Bu Bambi botlarin pesindeydim bir suredir, bircok alisveris sitesinde birkac kez satisa ciktilar ama ben secene kadar numaralari bitmisti. En sonunda Markafoni’den yakaladim.

Bambi suet dolgu topuklarimin tek bir sorumlusu var: Lacheen Gecenlerde bulustugumuzda istedigi gibi bir dolgu topuk bot bulamadigindan yakinmisti, daha sonra blogunda aradigi botu Shoetek’te buldugunu yazdi. Ben bu beden agirligimla ve uzun zamandir giymedigim icin olusan ruhsal topuk hantalligimla tabii ki O’nun begendiklerine bakamadim bile ... Bana daha alcak ama yine de hos bir parca olmaliydi… Canim Marjom ile dakikalarca yapilan fikir ve karar firtinasindan sonra Bambi’de buldum istediklerimi.

2 renk aldim ben indirimdeyken, malum en cok giydigim renkler kahve ve siyah. Farkli turde 2 suet dolgu topuk botum var artik. Benim botlarim 39 numara, gelmeden once cok korktum ayagim girmeyecek diye. Malum hamilelikten sonra odemlerim ne kadar inse de ayakkabi numaramda gariplikler ortaya cikti. Kesinlikle ve kesinlikle babet tarzi seyler giyemiyorum mesela! Buna da asagida deginecegim… Fakat bu botlar ayagima sigdi ve sevincten havalara uctum resmen cunku iade etme derdiyle ugrasmak istemiyordum hic!

Iste yeni anneler civi topuk giyemese de, sokaga cikarken lumburcop vaziyetinde bebek ve bebegin TUM esyalariyla yuvarlansa da kendilerini iyi hissetmenin bir yolunu buluyorlar.. Yasasin dolgu topuk botlar hahah!


Evet iste alisverisimizin tek nahos yeri, babet yerine bu tarz bir ayakkabi alayim dedim ama bu da olmadi.. Uzuldum cunku babete benziyorlardi ama daha rahat gorunuyorlardi uzaktan. Olmayinca olmuyor, kizkardesim denesin, olmazsa iade edicem sanirim :S Cok da begenmistim.

Siz de Markafoni uyeligi isterseniz caramelmacchiato83@gmail.com adresinden bana ulasmaniz yeterli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder