9 Aralık 2011 Cuma

Sally Hansen Plum’s The Word Oje

Bu ojeye gorur gormez vuruldum. Benim en sevdigim renk gul kurusudur, makyaj ve kozmetik alaninda gul kurusu bir urun gordum mu kendimi tutamiyorum! Bu oje de benim vazgecilmezlerim arasina girdi. Gerci anneme kaptirdim, yenisini almayi dusunuyorum :) Oyle her rengi begenmeyen annem, bu ojeyi gorunce hemen istedi, gule gule kullansin :)

Sally Hansen Salon Complete Manicure serisinden olan bu ojenin ismi Plum’s The Word. Fotograflarda tam rengini verebildigimden emin degilim, ama gercek hayatta cok guzel ve nazik duruyor tirnakta. Kurumasi gayet iyi, gerci ben userine her zaman Seche Vite kurutucu suruyorum. Kaliciligi icin birsey diyemeyecegim cunku elim tum gun suda :) Baska biri surse daha iyi bir fikir sahibi olabiliriz, gerci bana basarili bir oje gibi geldi.
Bu oje serisinin fircasi hakkinda cok konusuldu, firca genis ve tombul. Ilk surdugumde alisamayip berbat ettim, hatta nefret ettim fircadan. Ikinci surusumde ise tombul fircayla calismanin gayet keyifli oldugunu gordum.


Siz bakmayin benim aylardir manikur gormemis, gun boyu surekli suyun altinda olmaktan bezmis ellerime.. Bu arada ellerim cok kotu yara oldu, yasli kadin eli gibi.. Kremlerle toparlamaya calisiyorum. Bebek icin hijyen sagliyayim derken kendi kendine yaralar acildi ellerimde, kesik kesik, kaniyor surekli :(
Neyse ojeye geri donersek, siz bu urunu nereden alabilirsiniz? Artik cogu eczanede satiliyor bu oje serisi, cok da guzel renkleri var. Eczanelerde fiyati 13-15 TL arasi olmali yanilmiyorsam. Diger yandan alisveris sitelerinde de hesapli fiyatlara alabilirsiniz. Surekli kampanyalar var, takip etmek yeter. Ben bu rengi ve taupe renkli kardesini eczaneden almistim. Gecen gun ise guzel bir kampanyadan 2 tane daha ekledim koleksiyonuma :)Ojeler gelince tanitirim onlari da.
Kesinlikle bu kis en cok surdugum oje olacak bu renk! Asik oldum asik…
Markafoni’ye uye olmak isterseniz caramelmacchiato83@gmail.com adresinden bana ulasabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder