15 Aralık 2011 Perşembe

Rimmel 239 Your Majesty Gumus Oje


Su aralar her yerde gumus oje furyasi var biliyorsunuz, Chanel sagolsun :) Benim gonlum henuz bir ojeye o kadar para vermeyi kaldirmadigi icin kendimi tatmin edeyim dedim ve gumus ojelere bakmaya basladim. Watsons’ta gezinirken Rimmel’in I Love Lasting Finish serisinden bu ojeyi gordum ve hemen aldim.




Tabii ki Chanel’in rengine birebir uymuyor ama gumus mu gumus :) Yogun bir oje, ben cok begendim. Her simli oje gibi azicik daha fazla ovmak gerekiyor asetonlu pamukla o kadar, ama azicik diyorum bakin. Ben oje cikarma konusunda cok tembelim de, simli ojelere tahammulum olmuyor genelde. Yani ben azicik diyorsam siz gayet rahat cikartip memnun kalirsiniz ..

Yanilmiyorsam asagidaki foto tek katti.. Rimmel ojeleri yeni yeni kesfediyorum ben, tek tuk elimde vardi ama pek sans vermiyordum. Neden boyle garip seyler yaparim bilmem ki, gayet guzel ojeleri halbuki..

Duzeltme: Sevgili Melis’in yorumlara yazdigi gibi Chanel Graphite fume rengi ojenin icindeki sayisiz simden olusuyor aslinda. Ben bunu yazmayi unutmusum.. Ama bence yabanci bloglarda uzaktan gordugume gore pek farkli gorunmuyor bu renk gumuslerden.

Ve Hersheyler Incicigimin de yazdigi gibi Folyo oje deniyor buna benzer renklere. Mesela ben birkac gun once Orly’den Rage adli ojeyi aldim, asik oldum hehe.. Yazisi gelecek!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder