29 Mart 2013 Cuma

Rimmel Apocalips Nude Eclipse Ve Solstice Likit Rujlar



Rimmel Apocalips likit rujlari 8 Mart indirimi oncesi duydum, herkes onlari konusuyordu bloglarda :) Tabi oyle merak ettim ki, Kadinlar Gunu'nde hemen Watsons'a kosup 2 tane aliverdim.

Rimmel'den kotu birsey beklemiyordum tabii ki, yanilmadim da. Saniyorum bu serinin 8 rengi var, benimkiler Nude Eclipse ve Solstice renkleri. Genelde Celestial ve Luna da cok begenilmis. Solstice pek dikkatini cekmemis kimsenin :)





Gloss gibi gorunduklerine bakmayin, likit ruj bunlar. Tabii ki gloss gibi parlamayacak, yapis yapisligi da yok. Degisik bir kokusu var ama rahatsiz etmedi beni, zaten ucuyor.


Acik renk Nude Eclipse, digeri Solstice...


Nude Eclipse tatli bir nude tonda. Genelde benim dudaklarimda nude rujlar camur gibi durdugu icin pek dertliyim bu konuda! Ama bu renk cok yakisti dudagima, siz de nude bir ton ariyorsaniz bir deneyin derim.


Solstice ise icinde mikro piriltilar iceriyor. Dudakta tatli bir durusu var.

Rimmel Apocalips likit rujlarin fircasi cok guzel, kullanisli yumusak. Bu rujlarin bence tek kotu tarafi oldukca pigmentli olduklari icin kuru dudaklarda hata gosteriyorlar.

Benim dudaklarim her daim kupkurudur ve geceleri de agzimdan nefes alarak uyudugumdan oturu sabahlari kotu bir halde uyanirim. Gece yatarken dudagima lipbalm surmeyi unutursam vay halime!

Eger siz de boyle kotu bir gundeyseniz bu rujla zorlanirsiniz o gun :) Guzelce peeling yapin dudaginiza,    en etkilisinden bir lipbalm kullanin, ruju surup fazlaligi parmaginizla ya da peceteyle yumusatin ne biliyim... Baska da bir eksi tarafini gormedim ben.


Yanilmiyorsam fiyatlari 13 TL, ben ikincisini %50 indirimle aldim Watsons'tan. Guzel bir alisveris oldu :D Serinin diger renkleri de cok guzel ama ben gunluk olarak bunlari kullanabilecegimi dusundum ilk etapta. Rimmel Apocalips oyle cok begenildi ki, yeni renkler de mutlaka eklenecektir diye dusunuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder