28 Mart 2013 Perşembe

La Roche-Posay Hydreane Legere Nemlendirici


Bu aralar genelde cilt bakimindan gidiyoruz biliyorum, ama mazur gorun :) Bebegim oldugundan beri makyaja duskunlugum azaldi, 30 yasina girmenin panigiyle de cilt bakimina olan hevesim artti :))

La Roche-Posay Hydreane Legere Nemlendirici fotolardan da fark edeceginiz uzere benim cok sevdigim bir urun oldu, resmen sildim supurdum! Benim karma-yagli cildime nasil iyi geldi, tum sonbahar ve kisi bu nemlendiriciyle gecirdim ben... Su an urunum bitti ve biraz ara vermeye karar verdim. Havalar isindigindan dolayi neme olan hassasiyetim azaldi, ama sonbahara girerken kesinlikle tekrar alacagim!

Su ara deli gibi bircok markadan aldigim hafif nemlendiricilerin testerlariyla hasir nesirim. Karar veremiyorum...

Peki bu nemlendiriciyi neden sevdim?


-Tupte oldugu icin... Kivami gayet yerinde ve urun kapagindan fazla fazla akmiyor.

- Cildim karma-yagli ve bizim cilt tipimize ozel urunlerin dozajlarinin cok iyi ayarlanmasi gerekiyor. Herhangi bir yanlista cilt o nemlendiriciyi kusar, yagli parlak bir hal alir... Hydreane Legere'de kesinlikle bu olmadi. Cildim urunu guzel bir sekilde emdi ve banyodan sonra neme doymusken bile kusma yapmadi.

- Fiyat olarak gayet uygun. Bu urunler artik bircok dermokozmetik satis sitesinde guzel indirimlerle satiliyor.

-Kokusu fresh, taze. Bircok insan kokulu urunleri tercih etmiyor ama bu urunun kokusu oyle hafif ki. Ben sahsen bayiliyorum bu nemlendiricinin kokusuna.

-Siyah nokta olusumu yapmadi kesinlikle.

-En onemlisi cildim neme doydu! Sonbahar ve kis boyunca pul pul dokulen cildim nefes aldi, oyle rahat ettim ki. Ne az ne fazla tam kararinda bir nem...


Benim icin tek eksisi gunes korumasinin olmamasi...

Ama dedigim gibi, La Roche-Posay Hydreane Legere diger tum artilariyla beni kendine bagladi. Sonbaharda gorusmek uzere canim nemlendiricim :)

Yazinin basinda bahsettigim uzere su ara cilt bakim urunlerimi degistirmek icin arastirma yapiyorum. Avene termal sudan tutun La Roche-Posay Mineral Kompact ve BB Kreme,  cok methini duydugum Yves Rocher sebo specific zero default kremden Kiehls beyaz killi seriye kadar bircok urun denemek istediklerim arasinda...

 Bunun yani sira bahar gelmek uzere oldugundan gunes kremi arastirmalarim da basladi :) Hatta goz nemlendiricim bitti, hala yenisi icin karar veremedim, ihmal ediyorum.... Of off daha cok isim var :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder