23 Mart 2013 Cumartesi

Iyi ki Dogdum Gordun Mu Bak 30 Oldum :)



İyi ki doğdum
Gördün mü bak 30 oldum
Özgürüm kanatlandım
Durmadım ayaklandım
Koşup ilerliyorum

İyi ki doğdum naaa naanaa naa :)
Ne güzel bir kadın oldum
Erkekler hep peşimde
Ama aklım işimde
Sınırı zorluyorum

Kalamam hayatın köşesinde
O zaman neşesi neresinde
Koysalar önüme bariyer de
Çocuk da yaparım kariyer de

Pes etmem ben en zor günümde
Kanatlandım özgürüm ben de
Deseler geçicek bu heves de
Çocuk da yaparım kariyer de


Her dogumgunumde bu sarkiyi ve Teoman'dan Paramparca'yi sacma sapan mirildanmazsam olmaz :) 

Sukurler olsun, beni seven bir ailem, saglikli mutlu bir evladim ve mutlu bir yuvam var... Allahim isteyen herkese nasip etsin...
Ben daha ne isteyebilirim ki? Tamam tamam, zayiflamak istiyorum ama hic caba gostermiyorumm :D

5 yorum:

  1. iyiki doğdun sevgili karamela en güzel yaşa gelmişsiniz bu yaşı geçiren biri olarak söylüyorum allah hayat boyunca bütün dileklerinizi gerçekleştirir inşallah MUTLULUKLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim, ne kadar naziksiniz :) amin insallah...

      Sil
  2. MUTLU YILLAR ŞEKERİM...bence de çok şükür her şeyimiz var..ALLAH bu günümüzü aratmasın:)) SEVGİLER..
    desteğine ihtiyacım var şekerim..http://ozlemtuanam.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok saol canim :) benim kizdan firsat bulayim hemen ugrayacagim bloguna :)

      Sil
  3. Biraz geç kaldım sanki ama harika, mutlu, istediğin gibi geçen, sağlıklı bir yıl geçirin Karamel ailesi olarak hihihi ^^
    Kocaman öperim :*

    YanıtlaSil