26 Mart 2013 Salı

Garnier BB Krem Karma Yagli Ciltler




Garnier BB Kremi bir turlu yazamadim! Halbuki kendisini seviyorum ve keyifle kullaniyorum. Daha once ilk cikan Garnier BB Krem mevcuttu bende, ama firma dogru bir kararla karma ve yagli ciltlere ozel olanini da cikardi. Digeri de kotu degildi fakat belli bir zaman gecince parlama kacinilmazdi. Zaten aydinlik veren bir urun, bir de yagli cilt piriltisi eklenince oy oy oy :)




Bende acik ve orta renkleri mevcut. Fotolardaki orta renk, benim tenim ise acik renktir soyliyeyim. 


Ilk yedirdigimde renk bu haldeyken, birkac dakika sonra BB Krem cilde oturuyor, pek sukela oluyor :)




Ben renkli nemlendirici yerine tercih ediyorum, hafif, su kivamli. Zaten oyle buyuk makyajlar yaptigim yok, sur cik modundayim bebegim oldugundan beri. En azindan yuzdeki renk anormalliklerini yokedip cilt rengini esitliyor, surat daha taze daha saglikli gozukuyor. Siyah nokta olusumu da yapmadi. Su an farkettim ki bb krem furyasi ortaya ciktigindan beri ben olaya hic katilmamisim, Garnier benim ilk bb kremim...

Bence tek bir eksisi var! O da ambalaji! Beni delirtiyor, cok akiskan oldugu icin azicik bir gucte bile pit pit cikiveriyor, asagida gordugunuz uzere kapakla toplamaya calisirken biraz heba oluyor :( Herhalde kullandikca urun fiskirmasi azalicak... Amaan o kadar kusur kadi kizinda da olur hahayt :)

Bittikce alacagim urunlerden, hem ucuz hem kullanisli :)




2 yorum:

  1. Ben bu urunun cok cikma sorununa cozum bulduum :) http://kumralkizdan.tumblr.com/post/48550710073/diy-tuplu-fondotenleri-pompal-siseye-aktarma

    YanıtlaSil
  2. Benimde cildim yağlı bb kremlerle henüz tanışmadım ama her yerde kendilerinden oldukça bahsediliyor. Tavsiyeniz üzerine bu üründen edineceğim. İndirim sezonunu yakalayabilseydim keşke neyse :))

    YanıtlaSil