30 Mart 2013 Cumartesi

Benefit Hoola Bronzer


Benefit urunlerini seviyorum, oyle tatli ambalajlari var ki. Zaten satis politikalari bence gayet basarili cunku urunlerini nasil sattiracaklarini iyi biliyorlar. Ben bu urunu ilk defa kac sene once 15 Steps Then a Beauty Blog adindaki cok sevdigim bir yabanci makyaj blogunda gormustum, ve blogger kizimiz Sandra'nin Hoola'yi ne kadar sevdigini ballandira ballandira anlatmasiyla yurtdisindan getirtmistim :) Tum bir yaz boyunca kendisi her gun Hoola'yi kullaninca, insan tabi bir gaza geliyor. Zaten Sandra'yi cok severim, birseyi almam icin tavsiyesi yeterlidir benim icin...




Oncelikle Hoola soguk tonlu mat bir kahve, icerisinde diger bronzerlarda oldugu gibi fazla turunculuk veya sim barindirmiyor. Sim barindirmadigi icin de dunya genelinde kontor icin en uyumlu bronzerlardan biri diyebiliriz rahatlikla! 

Disaridan camurumsu duracak gibi bir havasi var ama hic de oyle degil. Zaten deneyerek size en uygun surme derecesini el aliskanliginizla bulacaksiniz. Sakin magazalarda fircayi daldirip daldirip lok gibi size surmelerine aldanmayin, ve bu sebepten bu urunden nefret etmeyin :) Yok oyle bir sey... Zaten duru bir makyajda bence en onemli konu insanin elinin hafifligi ve olcusu.


Icinden kendi fircasi cikiyor ama hic kullanma geregi duymadim, canim Mac fircalarim dururken niye kullanayim :) Ama yolculuklarda fln ise yarayabilir.

Eksi olarak gorebileceginiz tek sey biraz fazla tozutmasi, dedigim gibi hafif bir el uygulamasi bunu avantaja donusturmeyi de bilir :)





Ben burada rengi ozellikle gorebilmeniz icin baya kuvvetli uyguladim. Benim beyaz tenimde bile ne kadar dogal duruyor. Daha hafif bir uygulamayla yanakta ne kadar tatli durur siz dusunun :)


Dedigim gibi bronzer olmasinin yani sira kontor icin bicilmis kaftan... Benim cogunlukla simli ve isiltili bronzerlarim oldugu icin Hoola bazen ilac gibi geliyor. Fiyati en son 99 TL idi ama bir suredir makyaj malzemelerinden uzak kaldim, zam geldi mi emin degilim. Bircok kisi icin pahali gelebilir, Sephora Black kartla yeri gelir, guzel bir indirimle kaparsiniz, aklinizda kalsin Hoola :)

Guzel bir hafta sonu olsun :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder