24 Şubat 2011 Perşembe

Attirance Gullu Body Butter

Attirance markasini duydunuz mu? Turkiye’de yeni yeni duyuluyor, ilk magazalarini Bagdat Caddesi’nde actilar, yanilmiyorsam baska yerde subeleri yok henuz. Bir dergide urunleri goren annemin israri uzerine aradik bulduk magazayi :D Biz annemle cok eglendik urunleri denerken. L’occitane markasina benziyor ama fiyatlari daha uygun!!!
Vucut losyonlarindan body butterlara, dus jelinden sabunlara akliniza ne gelirse bulabilirsiniz. Ben ozellikle bir urune vuruldum: Gullu Body Butter!

Normalde gullu urunleri pek begenmem, kokulari cok bayik gelir bana. Fakat bu urun beni benden aldi. Alistigimiz butterlar gibi krem renkte degil, elinize aldiginizda vucut isinizla eriyor ve seffaf oluyor. Buram buram gul kokuyor. Ben ozellikle su aralar gerilen ve iyice buyuyen karnim icin kullanmaya basladim. Bir yandan sevgili ozgesizolmaz‘in gonderdigi Mustela catlak onleyici kremi kullaniyorum, diger yandan da butter mutter elime ne gelirse surup duruyorum :) Adi gecmisken buradan Ozge’ye kocaman opucukler! Hamileliginden elinde kalan yepyeni Mustela kremi bana gonderdi ya, insan nasil mutlu oluyor bir bilseniz! Hani isin icinde sevgi var, arkadaslik var.. Iyi ki bu blog alemindeyim ve boyle dusunceli, tatli arkadaslara sahibim!
Yeri gelmisken hamilelikten kucuk haberler vereyim. 23 bucuk haftalik olduk! Masallah tekmelerden gecilmiyor :) Surekli tekme atiyor hanimefendi! Gayet saglikli bir sekilde ilerliyor hamilelik, fakat karnim ve belim catlaklarla doldu bile! Sanirim bu is gercekten genetik cunku annem de harita gibi bir karna sahip benim ve kardesimin yuzunden :( Ben de simdiden elime ne gelirse surmeye calisiyorum ama bakalim ne olacak! Inanilmaz kasiniyorum, disarda hart hurt gobegini kasiyan hamilelerden oldum, cok komik bir goruntu :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder