18 Mart 2011 Cuma

Mac Wonder Woman Koleksiyonu


Mac’in son zamanlardaki en guzel koleksiyonlarindan biri olan Wonder Woman nihayet Turkiye’de! Bugunden itibaren satisa sunulacak olan bu koleksiyonu dun aksam kurcalama firsati bulduk. Taksim Mac magazasinin kepenkleri yariya kadar indirildi, disaridan girisler yasaklandi ve koleksiyon bizlere tanitildi. Tanidiginiz bircok makyaj bloggeri ile gerceklesen bu guzel organizasyon icin Mac ekibine ve Cagla Hanima cok cok tesekkurler :) Her zaman boyle guzel organizasyonlar icin can atiyorum!
Yukarida ve asagidaki fotoda benim cok cok sevdigim muam Rifat‘i goruyorsunuz. Mac yazilarina O’nunla baslamak benim ugurum artik :) Kendisi muhtesem bir makeup artist olmasinin yani sira cok yakin arkadasimdir. Wonder woman tshirtuyle de yakiyor ortaligi :)
Bu taclar ise canim dostum Hersheyler‘in fikri ve sevgili Nazo‘nun elleriyle hayata gecti! Ilk resimdeki kirmizi yildizli Wonder Woman taci benim! Hatta soparlikta sinir tanimayarak dogumda bile takmayi planliyorum :)Taclarimiz ve broslarimiz o kadar ilgi gordu ki herkes cok kiskandi cooook :)




Gelelim koleksiyona. Koleksiyon simdilik 2 eksikle ulkemize gelmis, 3lu msflerden pembe olan gelmeyecek, bronz olan Golden Lariat ise en kisa surede burada olacak… Biz de haber bekliyoruz… Bu urunler disindaki tum koleksiyon urunlerini bugunden itibaren Mac magazalarinda bulabilirsiniz.

Benim ganimetlerime gelirsek… Mighty Aphrodite allik, Marquise D’ ruj ve Emancipation lipgloss… Allik ve lipgloss alistigimiz Mac urunlerinden cok buyukler, Wonder Woman’a ozel tatli bir dusunce olmus. Hele msf normalin 2 kati!







Renkler guzel, tasarimlar benim cok hosuma gitti. Wonder Woman cizgi karakterine daha guzel tasarimlar yapilamazdi bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder