9 Mart 2011 Çarşamba

Guzellik ve Bakim Fuari 2011

Gecen hafta ne yaptik ne ettik, bir ara Marjo ve annemle kactik sokaga. Bu seneki Guzellik ve Bakim Fuari’na gittik. Ben cok daha muhtesem bir fuar bekliyordum, annem ise daha onceden bircok kere gittigi icin beklentisini yuksek tutmuyordu :)
Annemin soyledigine gore gecen sene daha cok zayiflama aletleri varmis, bu sene daha azdi sanirim. Birkac kozmetik firmasi da katilmisti ama benim beklentimi hic ama hic karsilamadi :(

Kryolan markasina nedense alisamadim, aslinda hicbir urununu denemedim bile.. Bilemiyorum, bu marka hakkinda hicbir fikre sahip degilim, ogrenmek icin de caba sarfetmedim dogrusu.

LPG ve kavitasyon aletleri her yerdeydi! Hic ilgilenmedigim icin sadece fotolarla yetineceksiniz.

Fuar sirasinda gorustugum sayili markadan biri Essie oldu. Coktandir tanismak istiyordum, firsat bu firsat…

Essie ilkbahar renkleri… Pek cezbetmedi beni bu renkler. Belki de her marka o kadar cok yeni renk cikardi ki, Essie’nin bu renkleri cok fazla bilindik geldi bana…

Tanacan Kozmetik’in China Glaze icin yaptigi yer dekorasyonu :) China Glaze satilmaya baslanmis ulkemizde, gerci fazla bilgi alamadik cunku gorevliler hic ilgilenmediler… Ilgilenmis gorunduler ama sanirim makyaj blogu olgusundan bihaberler! Bos bos dinlediler, duvara konusuyormusum gibi hissettim yahu!! Kendi tercihleri :)
Hele asagida tirnaklara mermer efekti yapan gorevli beni bir hayli guldurdu :) Musteriler “Bu ojeler normal ojelerden farkli mi?Bir ozellikleri var mi yoksa her ojeyle yapilabilir mi bu uygulama?” sorusunu sordular. Bu gorevli bayan ise China Glaze ojelerin bildigimiz ojelerden oldugunu amaaa cok daha kalici ve degisik oldugunu savundu :) Yahu kim kimi kandiriyor, ne gerek var boyle tanitimlara? Bildigimiz oje iste!

Durance markasini seviyorum, fakat urunleri bence fazla pahali! Fuar icin indirim yapmiyorlardi, sadece pazar gunu yani fuarin son gunu % 50 indirim vardi yanilmiyorsam… Pazar gunu o kalabalikta nasil gidilir :)
Ozetle ben bu fuardan pek memnun kalmadim. Gerci iyi ki de gittim cunku icimde kalicakti gitmeseydim. Firmalar makyaj blogunun ne oldugunu bile bilmiyorlar yahu! Cogu gorevli suratima bakti bos bos, bu firmalari anlayabilmis degilim :) Cok guzel bir indirim falan da yoktu reyonlarda, zaten oyle satin alinacak pek bir urun yoktu. En fazla babam icin ayak masaj yaglari ve Essie’den oje aldik…
Ama asil bir sonraki yazimda, tanistigima cok memnun oldugum Konad markasi ve Turkiye’de dagitimini yapan aileyi goreceksiniz :) Ben cok memnun kaldim!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder