26 Mart 2011 Cumartesi

Nars Muasi Federico Gregorini ile Bir Gun


Dun guzel bir gundu… Birkac gundur Istanbul’da olan arkadasim Makyaj Cantam ve Marjo ile birlikte Nars’in Bagdat Caddesi’nde yaptigi etkinligine katildik. Yukaridaki fotoda okuyacaginiz uzere Nars Uluslararasi Makyaj Artisti Federico Gregorini bugun de Bagdat Caddesi’nde!!! Muhtemelen rezervasyonlar dolmustur gerci ama eger firsatiniz varsa bir ugrayin derim :)


Peki biz bu basarili muadan neler ogrendik? Oncelikle Nars 2011 Ilkbahar Koleksiyonu hakkinda bolca bilgi aldik, swatchlar yaptik.. Sonrasinda yeni cikan (ve benim asik oldugum) Velvet Gloss Lip Pencil koleksiyonu ve Illuminator koleksiyonuna goz gezdirdik. Ardindan ise tahmin ettiginiz uzere hepimize ozenle makyajimizi yapti Federico!


Agir hamile Caramel hanim makyaj koltugunda!


Daha once yabanci bir makyaj artisti ile hic birlikteligim olmamisti, aslinda magazaya girerken hafif ukala bile olacagini dusunmustum ama Federico Gregorini beni yaniltti :) Kendisi cok icten ve eglenceli bir insan.. Alaninda gercekten bir uzman oldugu da tabii ki asikar! Bu degerli muayi buralara kadar getirten Nars Turkiye’yi kutluyorum…
Federico ilk is olarak bize Nars 2011 Ilkbahar koleksiyonunu tanitti. Koleksiyonda yok yok. Asagida tum urun swatchlarini gorebilirsiniz.


Iste benim en cok begendigim koleksiyon kalem rujlar! Yaz kis feci catlak dudaklara sahip olan benim icin bicilmis kaftan… Matte rujlardan kosarak kacan ben bu seriye bayildim. Bunun sebebi bu serinin gercekten tam bir gloss kalem grunumunde olmasi. Bu kalemler surdugunuzde dudaginizda ruj ve gloss gorunumu elde ediyor, yapis yapis degil ve gercekten cok guzel renkler! Herbiri de alinmaya deger. Tanesi 55 TL.

Gelelim Illuminator serisine yani Nars’in en guzel renklerinden olusturulan sivi aydinlaticilar serisi… Coppagabana, Orgasm, Super Orgasm ve Laguna’dan olusuyor. Yuzunuze nasil guzel bir aydinlik verdiklerine inanamayacaksiniz :) Ben fondotene karistirarak kullanmayi dusunuyorum. Mesela Laguna’yi yaz aylarinda fondotenim acik renk kaldiginda icine karistirarak kullanabilirim! Federico’nun bize verdigi guzel tuyolardan biri...


Ve guzel gunumuz bitmis, Federico bir sonraki musterisine gecmis :) Bugun aksama kadar Bagdat Caddesi’nde kim bilir kimlere neler ogretecek kendisi :) Bu arada randevu defterini gordum de, bir an bos vakti bile yok inanin!
Federico sayesinde tanistigimiz Nars Turkiye’ye de ozellikle tesekkur etmek istiyorum. Sabahin o erken saatinde tum neseleri ve guleryuzleriyle bizi karsiladilar :) Cok guzel agirlandik ve tanistigimiza cok mutlu olduk :) ) Darisi bir sonraki aktivitelere!
Magaza ici guzel fotolar bir sonraki yaziya :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder