9 Mart 2011 Çarşamba

Turkiye’de Konad Nereden Bulunur?

Dunku yazimda Guzellik ve Bakim Fuari’nda Konad markasiyla tanistigimi soylemistim. Ben bu islerde yeniyim, ama uzun zamandir Konadlara imrenerek bakiyordum. Cesitli bilinmedik Turk kozmetik sitelerinden alisveris yapmak istemiyordum, bu yuzden bekliyordum. Bekledigime degdi..

Ozgurce Pazarlama, benim gibi dusunen Konadseverlerin imdadina kosabilir! Bir aile sirketi olan Ozgurce Pazarlama home office calisiyor. Buradan internet sayfalarina ulasabilirsiniz! Hepsi cok tatli insanlar ve cok yardimseverler. Hatta orada onlara yardimci olmak adina bulunan Oje Delisi ile de tanistik :) Ben dakikalarca karar vermeye calisirken nasil yardimci oldular anlatamam!

Asagida benim aldigim kucuk seti goruyorsunuz. Ben dayanamayip setime 3 tane daha metal plaka ekledim :DCok amatorum, ilerleyen gunlerde kucuk kucuk baslayacagim, ama gulmeyin :) Tirnak torpusunu de hediye ettiler saolsunlar…

Kisaca Turkiye’den makul fiyatlara Konad bulmak istiyorsaniz bu aile ile iletisime gecebilirsiniz. Bircok kaynaktan cok guvenilir ve sevecen olduklari haberini aldim sahsen… Ben Konad tutkum ilerledikce buradan alisveris yapacagim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder