13 Mayıs 2009 Çarşamba

Chakra


Chakra'yı biliyor musunuz? Bilmiyorsanız bence çok şey kaçırıyorsunuz... Chakra ürünleri, İstanbul, Ankara, Samsun, Bursa, Mersin ve Lefkoşa gibi şehirlerde büyük alışveriş mağazalarında satılıyor. Bu mağazalarda farklı renk ve modellerdeki havlu-bornoz koleksiyonları, nevresim takımları, banyo kozmetiği (SPA) koleksiyonu ve ev aksesuarları bulabilirsiniz...


Tamamen doğal bambu lifleri kullabılarak üretilen havlular, bornozlar, yatak örtüleri, nevresim takımları beni benden alıyor şahsen. Hatta çeyizimde en sevdiklerim Chakra havlulardı. Bu havluların bir özelliği ilk kullanımdan önce yıkamanız! Böylece bundan sonraki kullanımlarda çok daha yumuşak oluyor, her yıkadığınızda bu yumuşaklık artıyor :) Yaşlandıkça güzelleşen kadınlar gibi :))

Bu ürünlerin yanı sıra taş biçiminde sabunlar, dekorasyon için kurutulmuş kozalak, çiçek gibi objeler, kremler, duş jelleri, tütsüler, oda tütsü yağları, peeling eldivenleri, banyo süngerleri ve keselerden seçim yapın yapabilirseniz :)

Geçen hafta, sezon indiriminin üstüne Turkcell indirimi de eklenince fırsatı değerlendirdim ben de... Eşime ve bana yumuuuşaacıkkk yedek bornoz ve aşağıdaki güzellikler...

Likit sabun ve duş jeli Green Tea aromalı. Ben genelde böle fresh fresh kokuları sevmem, yeşil çay, okaliptüs fln... Ama bu gerçekten çok güzel kokuyor. Üstelik gramajı fazla ve yanında pompalarını da veriyorlar. Birkaç çeşit daha vardı. Ben yeşil çayı çok çok beğendim. Aklımda oda için tütsü yağları var şimdi de.. Siz de bir bakın derim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder