12 Mayıs 2009 Salı

Haftanin Hosluklari

Neredeyse 1 ay olacak yahu haftanın hoşluklarını yazmayalı..Hemen hızlı hızlı geçelim...

*En en en güzel hoşluk yeni, sıfır, bembeyaz gelin arabam :)) Nihayet pazartesi akşamüstü elime geçti, kendisine FİFİ ismini verdim... Niye FİFİ çünkü plakamız FF... Maşallah nazar değmesin, Allah kaza bela vermesin tü tü tü...

Mesela eski arabamın adı da Asuman'dı, çünkü beni her yolda bırakışında ''O oww oo oww ne kadar ayıpp, oo ooww oo ooww naaptın Asuman'' diye şarkı söylüyordum :))

*Arabamdaki cdçalarımda USB kullanabilmem! Bu nasıl güzel birşeymiş ya, evde hazırla hopp arabada dinle... Çağın gerisinden geliyorum sanırım?

*Mac Prep prime 50.. Ben memnun kaldım ama o nasıl fiyattır öyle? 30 ml 75 lira. Çok fazla çok...
*Geçen pazar ailem ve sevgili nikah şahitlerimizle Fenerbahçe parkı...
*Cumartesi Ebvatam, Tinky ve Derya ile Taksim... Uzun zamandır ihtiyacım vardı böyle bir öğleden sonraya. Teşekkürler kızlar!
*Yeni parfümüm Covet Pure Bloom. Kokusuna bayıldım resmen! Sarah Jessica Parker işini biliyor..
*Nars Balancing Foam Cleanser... Bayıldım, nasıl güzel temizledi ferah ferah...İyi ki almışım.
*Evde geçen günlerim.. Henüz sıkılmış değilim! Nete bakıyorum, kitaplarımı okuyorum, dizilerimi izliyorum, henüz film izlemeye başlamadım. Ev işi yapıyorum ohh.. Aklımda kışlıkları kaldırmak var, bir an önce gardrobumu rahatlatmam lazım.

*Behlül'e hala gülmekteyiz sevgili kocayla :)) Ya abicim o nasıl cilveleşmektir kızı cıbıldak görünce ahahah aklıma geldikçe hala gülüyorum... Olm Behlüllll kendine gel lam, ayıptır, yakışıyor mu senin gibi çapkın delikanlıya bu aşk meşk, fantazi kurma işleri ???

*Yok bana kesin birşeyler oluyor, günün her dakikası durmadan Justin Timberlake dinliyorum?! Hem de yine geriden takip ediyorum ehehe Sexy Back şarkısını yeni keşfettim! O derece ilgilenmiyordum bu herifle...

* O diil de, hayatımda daha önce hiç Victoria's Secret defilesi seyretmemişim yahu.. Öyle denk geldim geçen.. Onlar nasıl insanlar yarabbim? Hayır onlar insansa biz neyiz?

*Anneler Günü'nde babamın bana da aldığı tek kırmızı gül :) Çok mutlu oldum çok...

*Flormar 85 numara oje...Manikürcüm sağolsun, çok hoşuma gitti.

*Tupperware'lerime her ay yenileri ekleniyor. Biri bu saadet zincirimizi durdursun!

*Saçlarımda dipler çıkmıştı, gittim boyattım kahveye, ohh miss...

*Ayşe Aydın'dan ''Anneee!Anne oluyorum!'' adlı kitap... Benim için gerçekten moral verici bir kitap olmuş, okurken hep içimden uzanıp yanaklarından öpüp sarılmak geldi...

*Kivi..He yaa bildiğimiz kivi... Şu ara nasıl zevkle yiyorum hayret bişi :S Bir de muşmula...

*Son kez spora yazılıyorum :) Ee bu sefer de kaçmıyım bi zahmet, hem ev kadını hem spordan kaçıyor, yuhhh :S

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder