10 Mayıs 2009 Pazar

En Cool Anneye


Herkesin annesi kendine göre birtanedir... Ama benim annem benim herşeyimdir, annem, dostum, kardeşim, sırdaşım, en iyi alışveriş arkadaşım, doktorum... Zamanında beni babaanneme bırakıp çalışmak zorunda olduğu için yıllarca O'na eziyet etmişliğim vardır, ama o açığı kapattık gitti bile... 

Benim annem gençtir, benim annem zevklidir, benim annem kokoştur, benim annem cooldur :)) O olmadan adım atamam, biliyorum bu kötü bir alışkanlık ama ben o olmadan rahat edemem... Birlikte oturup keyifle kahve içmek O'nunla en güzel zamanlarımızdır... Herkesten kaçıp, ortadan kaybolup sadece ikimize zaman ayırmak... Umarım birgün ben de O'nun gibi bir anne olabilirim, umarım bu mutluluğu ben de yaşarım... 

Anneler günün kutlu olsun benim güzel annem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder