8 Şubat 2009 Pazar

Nars Jolie Poupee



Son 1,5 yıldır makyajda sevdiğim 2 marka var: Mac ve Nars... Fiyat olarak bakarsak Nars pahalı bir marka evet, ama verdiğim paranın karşılığını alıyorum. Şu ana kadar Nars'tan ne aldıysam memnun kaldım, üstelik ürünleri çok bereketli.

Dünkü makyajımda da Nars'ın ilk görüşte aşık olduğum ve satın almadan önce haftalarca aklımda kalan Jolie Poupee ikili farını kullandım. Acelem olduğu için gayet sade bir uygulama oldu doğrusu.

Önce tüm göz kapağıma Painterly pain pot bazı tamamen yedirdim. Ardından göz pınarından başlayarak ortaya kadar açık mavi gibi olan rengi Mac 239 nolu fırçayla sürüp, yarıdan sonra 217 nolu fırçayla mor rengi uyguladım ve gölge verdim. Kaş altına vanilla far sürdüm ve alt kirpik dibine de 219 nolu fırçayla mor rengi geçtim. Alt ve üst kirpik içine ise blacktrack fluidline'ın içine batırdığım siyah Lancome kalemimi kullandım. Kirpiklerde ise kirpik bazı üzerine zoomlash maskaram var. Kaşlarıma kaş farı sürmüştüm ama fotoğraflar gün sonunda çekildiği için kaş farı kalmamış, hafif belli oluyor. Bu kaş farlarının daha kalıcı olması için ne yapabileceğimi bilen varsa lütfen bana söylesin :) Bir yerde bir yanlış yapıyorum ama ne ??


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder