24 Şubat 2009 Salı

Max Factor False Lash Effect Maskara






Ebvatamla geçirdiğimiz güzel günden hatıra yeni cicilerimizden biri!
Max factor'un yeni çıkardığı bu rimeli çok merak ediyordum, bir türlü almaya fırsatım olmamıştı. Fiyatı 39.95 Tl yanılmıyorsam. Plastik fırçalı ve tombul bir rimel :)

İlk izlenimlerim gerçekten güzel... Gündelik, rahat kullanım istiyorsanız önerebileceğim bir ürün. Fazla aşırıya kaçmadan kirpikleri güzelleştiriyor. Ben siyah rengini tercih ettim ama kahve renk de hala aklımda. Sanırım dayanamayıp onu da alıcam... Şu ana kadar hiç kahve rimel kullanmamıştım, denemekte fayda var.
Fotolar herşeyi gayet net anlatıyor, bir göz makyajsız diğer gözde ise hızlıca sürülmüş 2 kat rimelimiz... Bir de özensem kim bilir ne harikalar çıkar bu rimelden :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder