28 Şubat 2009 Cumartesi

Nars Cactus Flower


Nars'ı ne kadar sevdiğimi biliyorsunuz zaten. Çoktandır yeni bir Nars cicisi hayaliyle kıvranıp duruyordummm ve Cactus Flower krem allık artık benim :)

Nars bence her konuda çok başarılı bir marka, gerek allıkları gerek farları olsun beni fazlasıyla tatmin ediyor. Lipstick ve glosslarını da denemek istiyorum, belki yarınn belki yarından da yakınn :)

Nars Cactus Flower krem allık çoktandır aklımdaydı, mutlaka bir krem allığını denemek istiyordum. Şu ana kadar hiç kırmızı tonlu bir allığım olmadığı için bu üründe karar kıldım, iyi ki de yapmışım. Üstelik yoğun ısrarlarıma dayanamayarak Ebvatam da aldı ve çok beğendi!

Nars krem allıklarının yapısı gerçekten değişik. Elinize sürdüğünüz anda krem şeklinden sanki pudra şekline dönüşüyor. Dokunun, ne demek istediğimi anlayacaksınız! İçindeki altın ışıltılar da bonus... Ama ürünün içine öyle güzel bir şekilde yedirilmiş ki, siz bile dikkatli bakınca görebiliyorsunuz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder