2 Şubat 2009 Pazartesi

Hayatimin Kremi




L'occitane pek çok kişinin hala bilmediği bir marka sanırım. Ben gerçekten çok seviyorum ve her ürününden de haberdarım. Tabii bunda kokoş ve eğlenceli bir anneye sahip olmanın payı yadsınamaz :)

Amande concentre de lait, adı üstünde nemlendirici ve sıkılaştırıcı bademli vücut sütüdür. Kazıklanıyoruz o ayrı! Biliyorum bir krem için gerçekten çok para, ama bu krem annem ve benim hayatımızın kremi. Hatta ikimiz de 2. kutuya geçtik... 

Süt kıvamında olduğu için yağlandırıcı etkisi yok, vücuda sürüldüğü anda bir ferahlık veriyor ve gayet güzel nemlendiriyor. Ahhh hele o kokusu, o kokusu yok mu :) Keşke imkanım olsa da size şu an kokuyu duyurabilsem. Özellikle benim için ayrı bir yeri var çünkü balayımız boyunca yanımdaydı :) 

Sizden ricam, almasanız bile eğer karşınıza çıkarsa bir kere koklayın olur mu? Şimdi farkettim ki ben son 5 dakikadır 9 defa kapağı açıp koklamışım :)

1 yorum:

  1. Loccitane kokuları hakikaten muhteşem oluyor. İlk fırsatta bunu da koklayacağım.. :)

    YanıtlaSil