12 Şubat 2011 Cumartesi

Mac Ekibiyle Ozgur Masur Defilesindeydim!

Kac gundur bloga zaman ayiramadim, durust olmam gerekirse ayirmak istemedim!Bazen insana bir bikkinlik gelebiliyor biliyorsunuz.
2 haftalik aradan sonra rengarenk bir postla karsiniza geldim :) Sevgili Marjo ile birlikte cumartesi gunu IFW’deydik. Tabii ki IFW anilari icin moda bloglarina bakin cunku bu konuda benim ahkam kesmem imkansiz :) Ama soz konusu Mac’in defile oncesi sahne arkasi oluncaa… Bu yazida bol foto olacak, yazi yazmam gereksiz :) O kadar cok foto cektim ki, bol bol foto koyarak sizlerin de oradaymissiniz gibi hissetmenizi saglamak istiyorum :) Yukaridaki fotoda sahne arkasina girdigimizde icine dustugumuz heyecanli hazirlik anini goruyorsunuz, tum Mac mualarimiz hizla mankenlerin makyajini yetistirmeye calisiyor!

Bu yazida bolca masa ustunde kullanilan urunleri de goreceksiniz. Ben sahsen bu fotolara bayiliyorum! Defilelerde hangi urunlerin kullanildigini gormek bir harika! Rengarenk, seker gibiler :)

Bolca foto olacagi icin birkac yazi yayinlayacagim ve ileriki yazilarimda Ozgur Masur defilesine ozel yapilan bu makyajin son halini gorebilirsiniz. Birinci gozunuze carpan kipkirmizi dudaklar olacak! Dikkati dudaklara cekmek isteyen Ozgur Masur gozlerde ise bolca rimel istemis. Yukarida ise tatli mi tatli Sevgi muayi goruyorsunuz :)

Iste benim birtanem Rifat muam! Kendisini ne cok sevdigimi hepiniz biliyorsunuz, vazgecilmezimdir :) Sozu gecmisken Rifat’in internet sitesini de esgecmeyin cunku birbirinden guzel fotolar ve makyaj ornekleri bulabilirsiniz!

En kidemli mualarimizdan sevgili Tahsin de burada…

Defile makyajlari bu sekilde aynalara asilip tum mualara gosteriliyor. Ozgur Masur defilesinin makyaji bir sonraki yazida!

Sekerci dukkaninda gezinen cocuklar gibi hissediyorum bu fotolara baktikca :) Sizler de heyecanlanmadiniz mi itiraf edin :)
Daha da fazla foto bir sonraki yaziya!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder