30 Ekim 2010 Cumartesi

Mac Pro Longwear Fondoten Workshopumuz

Bu sabah Akmerkez Mac magazasinda faydali bir fondoten dersine katildik her beraber. Artik benimle beraber bir bloggera tas cikartan annecigimi aldigim gibi cumartesi sabahi yollara dokulduk :) Workshopumuzun konusu Mac’in yeni cikarttigi Pro Longwear fondotenler ve bize uygun fondoten rengimizin secilmesiydi. Cilt makyajinin onemini hep geri plana atan ama cok buyuk hata yapan Caramel kulunuz icin gercekten faydali oldu bu egitim! M.A.C events team üyesi Berk Ersan tarafindan  tanıtilan fondotenler icin konu mankenimiz Zeynep muaydi! Gordugunuz uzere sabah saat 11 :)

Berk mua bize cilt makyajinin oneminden, sirayla hangi asamalari izlememiz gerektiginden, bu asamalardaki urunlerin ozelliklerinden bahsetti. Benim cok merak ettigim ve su zamana kadar almaya yeltenmedigim serumun da adi gecti tabii ki :)

Bakin burada kim de vardi! Benim cok sevdigim muam Rifatcigim! Rifat Yuzuak’in kendi blogu da buradabiliyorsunuz degil mi? :) Twitterdan da izlemek isterseniz sizi buraya alalim!

Zeynep muanin sabah mahmurlugu yavas yavas gidiyor, o yorgun gozuken cilt surulen urunlerimizle daha bir aydinlaniyor… Tum dersi size anlatamam ama bilmeniz gereken bir tek onemli nokta var. Ki bu noktayi ben firsat buldukca sizlere ozellikle anlatmaya cabaliyordum, Berk mua da ustune basa basa soyleyince cok mutlu oldum.
Lutfen makyajinizi yaparken fircalarin gucunu onemseyin! Elle makyaj yapmaya alismis olabilirsiniz, ama nemlendiricinizi bile temiz fircanizla yuzunuze yedirip siradaki urunlerinizi de fircanizla surebilirsiniz. Bu is icin ben ve Berk mua Mac 187 nolu fircayi tercih ediyoruz. Eminim ki ortaya cikan dogal, sade, az urunle cok yer kapatma gucunu gordukten sonra fircaniza asik olacaksiniz!
Unutmayin kaliteli bir fircayi satin alip, ona kiymet verir ve guzel bakarsaniz evladiyelik olacaktir. Makyaj konusunda cok basarili olan Youtube gurusu Enkore Makeup 10 senelik fircalarindan hala ilk gunki kadar verim alabildigini soyler!
Ben bugune kadar fircaya cok yatirim yaptim itiraf ediyorum. Bence bu cok akillica bir hareketti, bugune kadar da Mac fircalarima odedigim miktardan zerre kadar pismanlik duymadim. Ben fircalarimdan once makyaj yapmayi bilmiyormusum, bu kadar da kesin konusuyorum!

Ve sonuc! Cok iyi fotograf cekememisim ama Zeynep muanin yuzunun fondoten uygulamasi, golgeleme ve alliktan sonra daha dogal ve taze gozuktugunu farkedebilirsiniz.
Mac’in yeni cikardigi Pro Longwear fondotenleri size tekrardan anlatmama gerek yok. Daha once yazdigim yaziya bakarsaniz orada uzun uzun ozelliklerini okuyabilirsiniz. Gelelim bizlere yakisan Pro Longwear renklerimizi secmeye. Ne yazik ki bu sefer hayal kirikligina ugradim, ama bunun sebebi Mac degil benim gordugum hormon tedavilerinden kendini sasiran ve pul pul dokulen cildimdi :D
Evet su ara fondoten kullanamiyorum cunku cildim oyle bir kusuyor ki. Yagliya donuk karma cilde sahip olan ben, hayatimin hicbir doneminde bu kadar bir pul pul dokulmeyle karsilasmamistim!
Bunun uzerine Mac Communication Manager’imiz sevgili Cagla Hanim katilimci herkese yeni cikan Pro Longwear fondotenden hediye ederken, benim icin bir guzellik yapti. Kendisinin de bazen bu sorunu yasadigini; buna cozum olarak fondoten ve renkli nemlendiricinin ayni anda karistirilip uygulanabilecegini anlatarak fondoten yerine cildimin kaldirabilecegi Mac Studio Moisture Tint SPF 15 renkli nemlendiriciyi hediye etti :) Sorunuma care bulmaya calismasi ve kendi uygulama bicimini anlatmasiyla beni nasil mutlu etti bir bilse kendisi :)

Uzun zamandir ozellikle denemek istedigim Medium renkli Mac Studio Moisture Tint SPF 15! Biliyorsunuz kac senedir hic baska marka denemeden Laura Mercier renkli nemlendiriye takilmis gidiyordum.

Yine uzun zamandir almak istedigim Msf Medium Deep. Caramel makyaj dersine gider de birsey almadan geri doner mi ?? Annecim ve ben bu urune atladik resmen :) Golgeleme icin cok yararli olacak…

Hediye edilen fondotenlerin yaninda paketlerimizden Prep Prime Skin Base adli cilt bazi ve benim cok cok cok merak ettigim Brightening Serum testerlari da cikti :) Cok faydali bir dusunce, bir kez daha Mac’i takdir ettim! Yanina da benim ricamla yine merak ettigim Face&Body fondoten testerini da ekledik. Denemek icin sabirsizlaniyorum.

Sonucta ben ve annem acisindan cok faydali bir makyaj dersiydi, iyi ki Cagla Hanim tarafindan cagirilmis ve katilmisiz. Buradan tekrardan cok sevdigim Cagla Hanim’a ve Mac mualarimiza tesekkur ederim! Bir sonraki etkinliklerde gorusmek uzere :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder