12 Ekim 2010 Salı

Bobbi Brown Workshoptaydik

Dun cok guzel bir etkinlige katildim ben ve bir marka hakkinda onyargilarimi yiktim! Sevgili kanka Hersheyler ve kokos annecimle beraber Bobbi Brown Workshop’u icin yollara dusuverdik. Kanyon Harvey Nichols’ta yapilan etkinlik icin 2 farkli saat ayarlanmisti, annemi isten kacirdigim gibi oglen seansina gidiverdik :) Bir de aksam 19-21 saatleri arasinda vardi ama onu da artik baska bloggerlardan dinlersiniz :)

Ben bugune kadar Bobbi Brown markasindan cok fazla urun denemedim. Cok sevdigim jel eyelinerlari ve dudaklarima cok iyi gelen koca kavonoz dudak kremi disinda pek bilgim yoktu.

Renk skalasi asagida gordugunuz uzere hep dogal tonlardan olusuyor. Bu BB hanimefendinin felsefesiymis! Yasim ilerledikce sanirim ben de boyle dusunmeye basliyorum. Daha gencken cart tonlara bakip surerken simdi hep dogal tonlara kaymaya basliyoruz!

BB’yi ben bilmiyordum ama sevgili annecim pek sever! Bana hep soylerdi, su dogal tonlara bak biraz, bak ne guzel sade ve nazik duracaklar sende! Artik sozunu dinlemeye karar verdim anneler herseyin en dogrusunu biliyorlar cok enteresan :)

Makyajimiz nasil yapildi, adim adim Hersheyler yazacak, okuyabilirsiniz. Ben daha cok urunler hakkinda konusmak istiyorum. Bana yapilan makyajda kullanilan urunleri cok begendim oncelikle! Asagidaki fotoda bana kullanilan urunlerden satin aldiklarimi goruyorsunuz, gercekten begenmisim degil mi :)

Fondoten agir degil ve yuzumde hissetmedim. 20 dk sonra iyice oturdugunda, benim karma cildime guzel bir uyum sagladi ve kalbimi kazandi! Goz altima concealerdan once corrector suruldu. Benim elimde boyle bir urun yoktu, pembemsi bir corrector isimi cozdu, ustune de concealer ohhh :) Allik ve bronzera gelirsek…

Bobbi Brown makyajlarinin en guzel tarafi fresh, aydinlik bir makyaj vaad etmeleri… Cok sade ama tatli bir makyaj! Alliklar bu yuzden hosuma gitti, cart renkler gibi dursa da alliklar bir anda yuzunuzdeki tum enerjiyi degistirebiliyor.
Ben gunese ciktigimda ilk once kizardigim icin icinde kizillik olan  bir bronzer sectik. Bronzeri da gogus dekoltemde, bogazimda denedik. Bu bilmedigim bir bilgiydi ve cok ilgimi cekti. Bronzer koyu, bulasik durdugunda eledik ve en dogal duran tonu sectik. O an dekolteniz musait degilse kolunuzun disariya bakan tarafini kullanabilirsiniz..

Yukaridaki makyaj semasinda benim yuzumde kullanilan BB urunleriniz gorebilirsiniz. Az zaman alan ama nazik ve fresh duran bir makyaj oldu.

Son olarak soylemem gerek ki, ben birkac aydir artik dedigim dedik bir insan olmamaya karar verdim. Bir makyaj bloggeri olarak sadece 2 markaya sadik kalarak ve o markalarda inat ederek yazilarimi yazmak istemiyordum. BB etkinligi bu eksigimi bir nevi doldurdu. Degisik bir markanin farkli urunlerini denemek her zaman cok zevkli!
Bir de ben bu markanin felsefesini sevdim! Az zamanda fresh, nazik bir makyaji kim istemez… Urunleri kullandikca yorumlarimi yazacagim, simdilik gercekten zevkten dort kose bir haldeyim :)
BB pazarlama mudurumuze :) , Inna Hanima ve Serap Hanima cok cok tesekkurler! Hepsi o kadar nazik ve tatliydilar ki! Bu kadar keyifli sohbetlerle zamanin nasil gectigini bile anlayamadik :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder