5 Ekim 2010 Salı

FNO Bagdat Caddesi ve M.a.c Eglencemiz

Bildiginiz gibi dun gece FNO 2010 etkinligi icin Marjo ve annecim ile Bagdat Caddesi’ndeydik.. Once bir karnimizi doyuralim diyerek Dinette’de guzel bir yemek yedik, sonra akin akin gelen kadinlar toplulugunun icine karistik :) Dun gece icin bircok magaza farkli etkinlikler hazirlamisti, mesela yukaridaki fotoda goreceginiz uzere Benetton vitrinine canli mankenler koymustu!

Marjo ile Gap’e girdik ama oyle cok kalabalikti ki hicbir seye bakamadik!

Yuruye yuruye bir bakmisiz (kosa kosa) MAC’e ugramisiz :) Bizim icin gecenin en buyuk surprizi cok sevdigim canim muam Rifat’in FNO icin Bagdat caddesi Mac’te gorevli olmasiydi! Bu arada lutfen Rifat’in bloguna da ugrayin ve yaptigi guzel makyajlara hayran hayran bakakalin :D
Mac dolup tasiyordu, neyse ki onceden makyaj randevumuz hazirdi! Bize gosterdigi ilgi ve alakadan oturu sevgili Cagla Hanim’a da kocamannn opucuklerrr :D Hemen bizleri oturttular sandalyelere, Turkiye’de yeppyeni cikan Fabulous Felines koleksiyonuna ait 3 makyajdan birini secip yaptilar!
Bu arada sevgili blogger arkadaslarim da daha onceden yeni urunleri gostermisti ama ben yine de yarin, cekebildigim tum urun gorsellerini ekleyecegim…

Makyajlarimiz yapildi, sohbetler edildi. Hatta Cadde Mac’teki bircok calisani tanimamama ragmen hepsi de cok tatli ve ilgiliydi… Makyajlarimiz hazir, hemen atladik asagidaki fotoda gordugunuz standda hatira fotomuzu cekildik! Asagidaki hanim bizim guruba ait degil, standi gorun istedim :)

Mac hinca hinc doluydu demistim degil mi :) Yeni koleksiyon ve makyaj uygulamalarina ilgi buyuktu… Bizler de aldik koekteyllerimizi elimize, bir guzel keyif yaptik!

Bu da gecenin sonunda cekebildigim makyajim.. Bu renkleri ben hayatta kullanamam dedim ama sonuc muhtesemdi! Gercekten bana cok yakisti. Eyeliner cekmeye cekmeye bana ne kadar guzel gittigini unutmusum!

Ellerine saglik Rifatcim!

Bu fotolara artik birsey yazmak istemiyorum, zaten ne kadar kalabalik oldugunu goruyorsunuz. Ben bu kadar cok insan beklemiyordum, bu yuzden fazla bir yer dolasamadik! Magazalara girmek imkansizdi, hele kasa kuyruklarini goren alisveris yapmaktan zaten vazgeciyordu!

Uzun zamandir gorusemedigim tatli blogger arkadasim Mughetto‘yu da sozlusuyle 5 dakikacik gorebildik ya en cok sevindigim seylerden biri bu oldu! Ozlemisim :)

Gelelim ganimetlerimize! Size alip verip, ekonomiye can verecegimi soylemistim :D Cok sevdigim ve New York donusumden beri uzerimden neredeyse hic cikarmadigim elbiseme uyan Forever New kolyem..

Cassette Butik’ten Audrey yuzuk ve kupeleri! Daha da cok cesit olsaydi, hepsini alirdim! Bayildim!

Sevil’de Lancome urunlerine % 15 indirim vardi ve ben de cok merak ettigim concealera hayir diyemedim artik! Yaninda da bu Sevilla ruju hediye ettiler..

Gelelim Mac ganimetlerine! Bos cikacagimi dusunmuyordunuz degil mi :D Ben en cok bu paleti begendim ama aklim Leopard Luxe paletinde kalmadi degil hani!

Mineral alliklar, eski mineral alliklardan kat be kat guzeldi! Ben mineral allik sevmememe ragmen yapisi ve rengine vuruldum. Bana en yakisan renk Utterly Game oldu.

Ee makyajimizi bir rujla tamamlamadan olmaz! Drive Me Wild beni benden aldi! O kadar guzel bir renk ki…

Tabii ki koleksiyonda daha ne cevherler var! Gece yarisi eve gelip de aceleyle bunlari cektim ama magazada cektiklerim renkleri birebir yansitiyor. Fabulous Felines koleksiyonu yarin blogda :)
Bir FNO boyle gecti! Cok kalabalikti, eglenceliydi, seneye cok daha guzel olacagina eminim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder