6 Mayıs 2010 Perşembe

Mart-Nisan Ayinda Bitenler


*Lush Big Şampuan: Çok değişik bir şampuan bu, birçok blogger arkadaşim yazdi. İçinde kocaman kocaman deniz tuzlari var, kokusu değişik.. Elinize alinca hadi canim hayatta köpürmez diyorsunuz ama gayet güzel köpürüyor. Saçi arindiriyor, iyi temizliyor. Ben kremsiz kullanamadim valla hiç, krem sürmediğim sürece kaskati kesiliyordu saçim.. Başka ürünler de deneyip tekrar alirim bu ürünü..

*Mac Volcanic Ash Peeling: Kabini atmişim, fikir olsun diye yeni başladiğimi koydum =) Ben bu ürüne bayiliyorum!

*Estee Lauder İdealist Thermal Peeling: Ben bu üründen nefret ettim! Siz beğenebilirsiniz, zevkler renkler tartişilmaz =) Yüzüme sürdüğüm anda isinmaya başlayan termal peeling, peeehh! Bir kere benim cildim yağli, içindeki nazik granüller hiçbir işe yaramadi, zimpara lazim bana =) Bitireyim diye çok uğraştim, bir daha yakinindan dahi geçmem =S

*Body Shop C vitaminli göz kremi: Memnundum, bir eksisini görmedim. Aslinda bitmedi bu, bozuldu! Kokusu değişti, anlatamam.. Yerine Clarins Eye Revive aldim. Zaten benim gözaltlarimda bi problem yok, nem versin yeter..

* Missoni Acqua parfümüm: Bayiliyorum bu kokuya.. Yedeğim de var, araya başka şeyler sokayim tekrar dönerim..

*Body Shop Çilekli Butter: 2. küçük kutum da bitti =) Bunlar zamaninda aldiğim ürünlerle verilen promosyonlardi.. Bir tane daha küçük vişneli var, şu an onu kullaniyorum. Ben bu çileğe bayiliyorum!

*Body Shop Cranberry peeling: Yilbaşi koleksiyonundan peelingim. Set halinde almiştim, duş jelini de bitirdim, ama kutusunu atmişim. Bence peeling gerçek kokusunu yansitiyor, duş jeli cranberryden çok ekşi ekşi gül kokusuna dönmüştü.. Duş jelinden hoşlanmadim ama peelingine bayildim.. Sirada kayisili yilbaşi seti var =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder