2 Mayıs 2010 Pazar

Evimde En Sevdiklerim 2


Ev yazilarina devam.. Bu koşede benim favorilerimi tahmin ettiniz mi =) Starbucks şuruplari! Zaten fotoya bakinca bile evdeki 2 kişinin farkliliklarini anliyorsunuz =) Sevgili koca viski keyfi ben ise kahve keyfi yapiyorum =) Toffee Nut, sugar free Vanilla ve Caramel şuruplarim var henüz... Bunlar bitene kadar =) Daha sonra diğer çeşitleri de denemeyi düşünüyorum. Ama bu 3 tane benim açik ara favorilerim! Geçen hafta caramel şurubunu havuçlu cevizli keke kattim, mükemmel oldu!


 Bu da duvar rafimiz.. Melek köşesi! Cam küreleri yilbaşi sofram için almiştim, herkesin tabağinin yanina o geceden bir hatira olsun diye koyuvermiştim =) Şimdi kankalarin evine gidip de bu cam küreleri etrafta gördükçe çok hoşuma gidiyor =)


En çok sevdiğim objelerim: Narlarim! Bayiliyorum onlara, her çeşidini seviyorum.. Üstteki kandil şeklinde duvar rafinin üzerinde duruyor, alttakini ise annemlerin hediyesi çini tabağimiza koydum. Orta sehbanin üzerinde duruyor.. Çini sevgisi babamlardan geliyor =) Onlarin koleksiyonundan 2 tane kapiverdim yeni evime, insan çocuğuna kiyamiyor =) Narlarim seramik sanatçisi Turgut Tuna eseri..



Her gün eve ilk girdiğimde holde beni karşilayan poster =) New York'taki Flatiron Building.. Benim için farkli bir önemi olduğunu söylemiştim daha önce, bu yüzden posterini çerçeveletip hole astim.. New York'ta en keyifli zamanlarimdan biri marketten Starbucks soğuk kahve ve bir paket Oreo alip bu binanin karşisinda etrafi izleyerek yediğim zamandi.. Eve girdiğimde ilk onu görüyorum ve New York anilarimi hatirlayip mutlu oluyorum..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder