4 Mayıs 2010 Salı

İtsBeauty Organizer


Uzun zamandir bu tarz şeffaf düzenleyicilerden ariyordum ve İtsBeauty organizerlari merak ediyordum. Ucuza yakaladiğim bir ara masamin üstü için büyük modellerden birini, rujlarim için de aşağidaki çeşidi seçtim.. Fakat Mac rujlarim bu düzenleyiciye uymadi maalesef, bunu düşünememişim =( Oval formundan dolayi ters duramiyor, dolayisiyla ben renklerin adini okuyamiyorum pof!

Benim favorim yukaridaki model oldu! Hatta kendimi tebrik ettim seçimimden dolayi =) Gayet geniş, herşey derli toplu, kalemliği yerinde yükseklikte hem de kremlerimi fln da topluyor! Ayrica bu düzenleyiciler sert yapida ve gayet sağlam!

Hala ve hala Markafoni üyesi olmayanlar var mi? Aaa çok ayip =) İsteyen herkes caramelmacchiato83@gmail.com adresine mail atabilir veya bu yaziya yorum olarak mail adresini yazabilir! Mail adresiniz yayinlanmayacak merak etmeyin =)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder