5 Kasım 2009 Perşembe

YSL Rouge Volupte ve Rouge Pur Rujlar


Bugünlerde bloglarda yerel bir kozmetik markasinin fotolari dolaşirken, size bir güzellik yapayim istedim :) Gözünüz gönlünüz açilsin, şu küçük şik kutucuklara saygiyla bakin :))

Ben Yves Saint Laurent markasina çocukluktan beri özeniyordum, birkaç ürününü denemesem olmazdi :) Yabanci bloglarda arama yaptiğinizda genelde 148 nolu Tea Rose adli ruj çikacaktir karşiniza... Günlük ve hoş bir seçim... Yaninda da 07 nolu Lingerie Pink Rouge Volupte...


Rujlarin en tatli özelliklerinden biri aynalari! Özellikle çektim bu 2 fotoyu, rujunuzu sürerken ayna aramayacaksiniz, ne kadar net gösterdiğine bir bakin!


Bu rujlarin diğer bir özelliği pigmentasyonlarinin çok yüksek olmasi, gerçekten yoğun bir renk elde ediyorsunuz... Bir de nemlendirmesi çok güzel, dudaklarinizda kayiyor ruj... Kaliciliği dudaktan dudağa değişir elbet, tazeleyin canim siz de :)


Gelelim 11 numarali Rose Culte Rouge Volupte'ye... Şu rengin güzelliğine bakar misiniz :)


Bu ruju yukaridaki renkler kadar rahat kullanabilir misiniz bilmiyorum ama tüm dikkatleri size çekeceği kesin! :)) Aşağidaki dudaktaki hali.. Ve bilmelisiniz ki bu hafif uygulanmiş hali!! Yoğun uygulamayi varin siz düşünün :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder