7 Kasım 2009 Cumartesi

New York Anıları 3

                                                                       Central Park

Geçen yazimdaki yorumlarinizdan anlaşiliyor ki alişverişleri merak etmeye başlamişsiniz artik :) Tabii ki hepsini bir anda koyamam buraya çünkü aylik bir foto yükleme limitim var, zaten bolca NY fotosu koyarak hakkimi dolduruyorum. Böyle giderse ileride hiç kozmetik fotosu göremeyeceksiniz :)) Tüm alişverişlerimi bir anda size göstermek yerine denedikçe ve kararimi verdikçe size söyleme niyetindeyim...

                                                                          Central Park

New York'taki ilk hafta sonuma yine yağmurla başladik, ama alişveriş herşeyi unutturdu :) Tüm gün kuzenimle Soho, Tribeca ve Broadway'de dolandik durduk... Bu arada NY'daki en sevdiğim yerler burasiydi... Forever21'den H&M'e, Best Buy adindaki Teknosa tadindaki mağazadan binbir türlü ucuz ayakkabi cennetlerinde kendimden geçmiş olabilirim :) Hatta söylemem gerek ki sevgili kocam ve annemler benim henüz evden çikip çikmadiğimi bankalardan gelen kredi karti çekim onaylama sorgularindan anliyorlardi :)))

Mağazalardan kisaca bahsedersek... Bu sezon H&M'e bayildim!! Hirkalar, taytlar, ceketler, tunikler... H&M'i buraya getirmeyen zihniyeti kiniyorum :) Bana sakin Terkos Pasajinda bulursun, aman zaten neredeyse var demeyin, kendinizi de kandirmayin, inanin buradakiler hiçbir şey :D Herşeyde gözüm kaldi desem! Üstelik bavul H&M ile doldu :D

H&M'in tersine, büyük umutlarla gittiğim Forever21 ise beni hüsrana uğratti! İnternet üzerinden gördüklerim nerede, kocaman bir mağazanin içerisinde koca koca giysi yiğinlari nerede? Bir kere kumaşlar ucuz, kalitesiz.. İncik boncuk ve ucuza tayt aldim sadece bu markadan.. Bence çok basitti, çok.. Hayal kirikliği..


Bu foto en sevdiklerimden..

Cumartesi gecesi Lower East Side'da bir bara gidip dağitalim dedik, fakat o kadar yorgundum ki.. Aklimda kalan en güzel şey biraz sevmediğim halde içtiğim blueberryli biraya bayildim! Neden burada yok ki...

Pazar sabahi ise öyle güzel bir hava vardi ki anlatamam! Brunch için kuzenim ve ev arkadaşi ile West Village'da tatli bir cafede yerimiz hazirdi. Oradan da birçok sokaği kaplayan kocaman bir bit pazari gezisi :)

Tabii güzel hava varken durulur mu? Attik kendimizi benim çok merak ettiğim Central Park'a! Yukarida çimlere serilen milletin halini gördünüz :) Kilimini, yemeğini, kitabini alan burada... 

Central Park'a ne kadar aşik olduğumu nasil anlatabilirim size...

Central Park'tan sonra Colombus Circle ve 57. Cadde'de gezindik. Günün sonunda ise NY'ta okuyan, en yakin lise arkaşim Mervecimle buluştum. 2 gün kaldiğim evinde ilk gece True Blood sezon finali ve Ncis sezon başlangici, 2. gece ise Gossip Girl sezon başlangici partisi yaptik :)) 


LOVE fotosu çekmesem olmazdi :)


 Bryant Park'tan Chrysler Building görünüşü

Fotoğraflari karişik koydum, başka başka günlere ait.. Her günü ayri ayri anlatmaya kalksam olmayacak, bu NY teranesi bitmeyecek :) Bir yazi daha yazarim, ondan sonra tamam..


Times Square
42. Caddedeki Times Square, öyle büyük, öyle kalabalik ve öyle haşmetli ki... İnsani çok yoruyor.


Union Square

U. Square ise kendimi daha rahat hissettiğim, New York Universitesi'ne yakin olduğundan daha çok gençlerin olduğu bir meydan. Ben gerçekten çok sevdim burayi ve kalabaliğin içinde kaybolmak istediğim zamanlarda bu meydanda aldim soluğu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder