14 Kasım 2009 Cumartesi

Lush Alisveris


Biz annemle sadece Bağdat Caddesi Lush'tan alişveriş yapiyoruz. Çok sadiğizdir kozmetik konusunda, bir kere seversek birakamayiz. Başka Lush mağazasina girmek aklimiza bile gelmiyor.. Geçenlerde de bir telefon geldi, sizi özledik, gelin yeni sezonumuza bakin, mağazada hediyeleriniz sizi bekliyor diye :D Atladik hemen!

Snow fairyler her yeri doldurmuş, yilbaşina özel ürünler yine çok güzel.. Ben hala önceden aldiğim Snow Fairy duş jelimi kullandiğim için yenisini almadim henüz. Son yedeğimdeyim :) Nasil korktuysam 1 sene yok diye, düşünün :)) Yeni ürünler de gelmiş.. Balli sabunun kati parfümünü yapmişlar, ohh misss... Fazla çildirmamak için birbirimize söz vermiştik, bir yere kadar tuttuk sözümüzü :)

Ben sadece evde bitmekte olan ve kocamin çok sevdiği balli sabundan aldim, yani Honey i washed the kids, adini yazmak uzun geliyor da :D Bir de yeni bir sabun gelmiş, antep fistikli ve İsparta gülsuyu özlü. Gördüğünüz gibi içi fistik dolu!!! Ben çok beğendim, kokusu da güzel..

Aşağidakiler de hediyelerim :) Tarçinli sabun ( selülitlere sürmek iyi gelirmiş), kalp şeklinde masaj sabunu ve 3 tane sample ürün. Biri Snow Fairy duş jeli biri vanilyali losyon biri de vanilya kokulu pudra.. Sadik müşteri olmayi seviyorum :D

Siz de bir göz atin derim Lush'a.. Hele bu yilbaşi zamanlarini çok seviyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder