31 Ağustos 2009 Pazartesi



Geri geldim :) Hem de güzel bir değişikle! Saçlarım kendine geldi :)

Geçen hafta çok karışık geçti... Sevgili kocanın ayağı hala tam iyileşmedi, ağrı yapıyor... Cuma günü ben gözümdeki kisti aldırdım ameliyatla... Anlayacağınız hastalıktan başımızı kaldıramadık!!! Ebvatam taktım nazar boncuğumu :))

Öncelikle çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için! Mutlu ettiniz beni... Bir de lütfen lütfen gözünüzde arpacık çıkarsa bırakın tam çıksın, engellemeyin! Ben engel oldum, kiste dönüştü... Gerçek anlamda bir ameliyat geçirdim, sol göz kapağım içeriden kesildi, morarma ve şişlik cabası!

Fotoğrafta yeni beni görüyorsunuz :)) Caramel'i nasıl hayal ederdiniz :)

Gözlükle sakladım ameliyatlı gözümü lakin çok çirkin, şiş ve kırmızı mor... Günden güne geçiyor... Kendimi berbat hissederken yeni bir görünüşe ihtiyacım vardı, gittim kuaföre... Çikolata kahvesi boya, güzel bir kesim, yandan perçemler ve okkalı bir bakım yaptırdım saçlarıma :) Beğendiniz mi ? Makyaj yapmıyorum bugünlerde, çünkü temizleyemem, gözüme su değdirmemem lazım. Sizin şerefinize Mac Viva Glam ruj sürüverdim.

* Bu arada ameliyatın ertesi günü, o berbat gözle koşturdum bizim blogger kızların yanına! Güzel bir cumartesi geçirdik hep birlikte... Yeni arkadaşlar da tanımak ne güzel!

* Cumartesi akşamı dostlarımızı evde ağırladık, gecenin 2'sinde Bostancı'da kokoreç yemeğe gittik, hızımızı alamadık bastık Abant'a gittik 5 kişi :))) Gün doğumunu izleyip, kahvaltı yaptık. Öğlen 12'de evimize gelip kafayı vurduk yattık akşama kadar! Evet bu gözle hiç rahat olmadı, baya zorlandım.

* Şöyle bir okudum da yaptıklarımı, ne gezenti hatunum :))

* Bu hafta Nars Portofino multiple stick delisi oldum. Çok pratik ohhh...

*9 gün sonra New York'tayım kısmetse, şimdiden size yazı hazırlamaya çalışıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder