4 Nisan 2009 Cumartesi

U Donusu

Eskisi kadar yazmadığımın gayet farkındayım :) Bunun için özür dilerim... Ama bu aralar herkesin ruh hali bir garip değil mi? Mesela ben bu ara internet denen nimet hayatımın %70'ini kaplarken keskin bir U dönüşüyle bunu % 10'lara falan indirdim... Bazen insana geliyorlar ya deli deli... Baktım ki evimin işi bitmiyor, yetişmiyor, bayılarak aldığım kitaplar kütüphanede öksüz öksüz bekliyor, sevgili koca benim ilgisizliğimden dolayı kendini mütemadiyen koltukta uyumaya veriyor, eve haftada 2 kere pizza geliyor, 4 gün dışarıda yeniyor, kalan tekkk bir gün ben uyduruk bir yemek yapıyorum! Dahası da var, 5 gün önce astığım çamaşırlar hala ipte bekliyor kaskatı kesilmişler, buzdolabı bomboş kendi kendini soğutuyor, baharlık giysiler elden geçirilmek istiyor, aldığım DVDler arkamdan ağlıyor...

Durum böyle olunca, ''titre ve kendine gel'' modeliyle Caramel olaya el koymaya karar veriyor. Evime ve kocama faydam dokunsun biraz :) Anlıyacağınız Caramel bahar vitrini değişikliğine girdi :)

Dün hava çok güzeldi, akşamüstü Astoria'ya uğradım. Ruhuma sakin bir hediye vereyim dedim... D&R'dan Kraliçenin Soytarısı kitabını aldım, oturdum Kitchenette'e... Naneli limonata, light havuçlu kek ve huzurlu müzik eşliğinde saatlerce kitabımı okudum. Benim gizli yerim orası, neden bu kadar seviyorum bilemiyorum. Dostlarla sohbet de, kendi kendime huzur da çok tatlı geliyor Astoria Kitchenette'te... Ondan sonra kocayla beraber ver elini Arnavutköy Ali Baba Balıkçısı :) Sonra da buz gibi sahil havasında yürüyüş... Güzel bir cuma akşamıydı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder